ایسنا نوشت:به‌دنبال درگیری و اتفاقات تلخ پس از پیروزی سعید عبدولی مقابل یوسف قادریان در انتخابی وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی، احتمال کنار گذاشتن هر دو کشتی‌گیر از ترکیب تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان وجود دارد.

پس از درگیری و اتفاقات تلخ انتخابی وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی که به‌دنبال پیروزی سعید عبدولی به‌وجود آمد، اعضای شورای فنی و کادر فنی تیم ملی شدیدا از نحوه برخورد هر ۲ کشتی گیر گلایه داشتند و به همین دلیل ممکن است بر روی نام عبدولی و قادریان برای حضور در رقابت‌های جهانی مجارستان خط بکشند و هیچ کشتی‌گیری در این وزن اعزام نشود.

اعضای شورای فنی کشتی فرنگی قرار است جلسه‌ای را به ریاست رسول خادم برگزار کنند و درباره اتفاقات رخ داده تصمیم‌گیری کنند.

علی اشکانی، سرمربی تیم ملی نیز در گفت‌وگو با ایسنا با انتقاد از این گونه رفتارها اظهار کرد: ما از هر ۲ کشتی گیر این توقع را داشتیم که اخلاق را رعایت کنند، در این میان توقع‌مان از عبدولی به مراتب بیش‌تر از قادریان بود چرا که او عنوان‌دار جهان و المپیک است و تجربه بیش‌تری از قادریان دارد.

وی درباره احتمال خط خوردن هر ۲ کشتی‌گیر از تیم ملی و این که هیچ کشتی‌گیری در این وزن به رقابت‌های جهانی نرود، گفت: هر احتمالی وجود دارد چرا که اعضای شورای فنی و کادر فنی تیم ملی شدیدا از اتفاقات رخ داده ناراحت هستند و در جاهایی ما نباید به هر قیمتی اخلاق را فدای نتیجه گرایی کنیم.

به گزارش ایسنا، با توجه به مشکلات شدید مالی فدراسیون کشتی و احتمال اعزام ناقص تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به رقابت‌های جهانی مجارستان پس از افزایش شدید نرخ ارز، قرار است این موضوع نیز در جلسه شورای فنی مورد بررسی نهایی قرار گیرد.

به گفته اعضای شورای فنی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هیچ‌گونه مساعدت و همراهی برای حل مشکل فدراسیون کشتی در این‌باره نداشته‌اند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    1 1
    رییس جمهور فرمودند افزایش نرخ ارز یک درصد اقتصاد است و افراد خاص برای مصارف خاص اونو میخرن پس شما افزایش ارز رو بهانه نکنین مگر جزو اون یک درصد باشین
  • طظ IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    2 1
    كشتي يعني لمپني و لات بازي