در روز جمعه ۲۷ مهر اخباری درباره پیش فروش شش محصول سایپا، ظهور احمدی‌نژادی دیگر، تمجید بازیگر خارجی از فیلم فرهادی و شش راه برای سلامتی دهان و دندان پرمخاطب بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز جمعه 27 مهر همچون تمامی جمعه‌های گذشته، مخاطبان شاهد کاهش فعالیت در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی بودند و البته حوزه ورزش برای علاقه‌مندان و دنبال کنندگانش مسابقه، اخبار و حاشیه‌های گوناگون داشت، اتفاقاتی که همگی به یک کلمه ختم می شد، فوتبال.

حال به پربازدیدترین اخبار امروز خبرآنلاین در سرویس‌های مختلف نگاهی می‌اندازیم:

در سرویس سیاست، پربازدیدترین خبر به تصویری از نوه ارشد امام خمینی(ره) اختصاص داشت که نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین خبر رسید که توهین کریمی قدوسی به سران قوا برایش دردسر ساز شده است. مطلبی نیز از ظهور احمدی نژادی دیگر با تیتر احمدی نژادی جدید در راه است، خبر می‌داد.

در سرویس اقتصاد، همچون گذشته خرید و فروش خودرو پای ثابت پربازدیدها بود و این بار خبری درباره پیش فروش شش محصول سایپا پربازدیدترین بود. هزینه تولید یک بشکه نفت در ایران چقدر است؟ نیز پرسشی بود که کاربران در پی پاسخ آن بودند. سقف یارانه هر ایرانی هم توجه ها را به سمت خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، عکسی از بازداشت بازیگر جوان سینما توسط پلیس پربازدیدترین خبر بود. موفقیت زوج جدید سینمای ایران روی پرده نیز کنجکاوی کاربران را برانگیخت. تمجید از فیلم «جدایی نادر از سیمین» اصغر فرهادی توسط بازیگر «بازی تاج و تخت» نیز موجب خشنودی کاربران شده و بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، ۶ راه را برای سلامتی دهان و دندان در صدر اخبار نشست. یک انفجار بیماری در ایران نگرانی کاربران را به همراه داشت. جزییاتی از بارندگی کشور در هفته آینده با تیتر هفته پر بارش در راه است مورد پسند مخاطبان قرار گرفت.

در سرویس بین الملل، بیشتر اخبار به جنجال های اخیر عربستان اختصاص داشت و خداحافظی با عادل الجبیر بازدید زیادی داشت. لغو سفر مکرون به فرانسه نیز از جمله تازه ترین تحریم ها علیه سعودی ها بود که مورد توجه قرار گرفت. روایتی تکان‌دهنده از حرمسرای قذافی دیگر پربازدید این سرویس شد.

در سرویس ورزش، واکنشی به سخنان اخیر جواد خیابانی پس از جنجال انگلیسی صحبت کردن با مربی بولیوی، با تیتر نمی‌شود که فقط شما سربه‌سرمان بگذاری استاد خیابانی پربازدیدترین خبر بود. گلایه عجیب سیدجلال از پرسپولیسی‌ها هم طرفداران سرخابی را میخکوب کرد. واکنش دایی به یکی از جنجالی‌ترین جلدهایی که برایش بستند هم نظر کاربران را جلب کرد.

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =