شماره حساب های متفرقه برای کمک به موکب دزفول وجاهت قانونی ندارند

مهر نوشت: سرپرست فرمانداری دزفول گفت: به جز شماره حساب اصلی ستاد اربعین شهرستان، مابقی شماره حساب های متفرقه برای کمک به موکب دزفول در مرزچذابه وجاهت قانونی ندارند.

امیرعیسی زاده در نشست ستاد اربعین شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: مراسم اربعین حسینی که هر ساله در دزفول برگزار می شود درکشور کم نظیراست و این امر بر لزوم اهتمام مسئولان در برپایی هرچه باشکوه تر موکب شهرستان در مرز چذابه و مراسم اربعین می افزاید. 

وی، اربعین را تبلور عشق همه شیعیان دنیا برشمرد و افزود: مردم دزفول عاشق ولایت هستند؛ بنابراین از آنها درخواست می شود امسال نیز با کمک های نقدی و غیرنقدی ما را در برپایی موکب بزرگ شهرستان در مرز چذابه همراهی کنند تا خدمات رسانی دزفول به زائران مانند هر سال زبانزد زائران حاضر در مرز شود. 

سرپرست فرمانداری دزفول با انتقاد از برخی اقدامات متفرقه در شهرستان مبنی بر اعلام شماره حساب و یا مکان متفاوت برای جمع آوری کمک ها از سوی مساجد، مردم و برخی گروه ها تاکید کرد: موکب بزرگ دزفول در حال حاضر هیچگونه تجهیزاتی ندارد و در راستای انسجام فعالیت ها، لازم است تمامی کمک ها و اقدامات متفرقه پایان یابد و همگی زیرنظر ستاد اربعین شهرستان انجام بپذیرد. 

عیسی زاده ادامه داد: بنابراین هرگونه شماره حسابی غیر از شماره حساب اصلی ستاد از نظر ما وجاهت قانونی ندارد چرا که در صورت بروز هرگونه اتفاق ناخوشایند، ستاد اربعین شهرستان ناخواسته زیرسئوال می رود. 

وی درپایان برهمکاری و تسریع در انجام اقدامات ازسوی دستگاه های خدماتی و اجرایی شهرستان در راستای آماده سازی موکب شهرستان در مرز چذابه تاکیدکرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =