مشاور رئیس‌جمهور گفت: دولت و ملت از این مرحله هم با اعتماد متقابل با اقتدار عبور حواهند کرد. دولت گفتگو با فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را ادامه خواهد داد، صدای خیابان را خواهد شنید و بیشتر با مردم سخن خواهد گفت.

به گزارش خبرآنلاین، متن یادداشت تلگرامی حسام الدین آشنا به شرح زیر است:

روحانی یك تنش ارزی كوتاه مدت مدت را تبدیل به یك فرصت راهبردی برای اصلاح ساختاری بازار ارزی كشور كرد.

دیشب رئیس جمهور با ارائه تحلیلی همه جانبه از واقعیات اقتصادی، عوامل و بازیگران مؤثر در تنش ارزی اخیر و نقد تجربیات سه دهه گذشته كشور در مواجهه با شرایط مشابه، از مسئولان و مشاوران اقتصادی، بانكی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی، اطلاعاتی و ارتباطی درخواست كرد ملاحظات و راهكارهای پیشنهادی خود را با صراحت و دقت بیان كنند.

ابتدا معاون اول بسته سیاستی و اجرایی پیشنهادی را كه حاصل جمع بندی دیدگاهها و تقسیم مسئولیت دستگاههای ذیربط بود به تفصیل ارائه كرد و سپس حاضران به بیان تبعات احتمالی این راهكارها و واكنشهای محتمل بازار و بازیگران پرداختند.

در پایان با نهایی شدن تصمیمات، معاون اول مأموریت یافت رؤوس مصوبات را در اسرع وقت به اطلاع عموم برساند و روزانه پایش شرایط بازار را تا رسیدن به ثبات ادامه دهد.

دولت و ملت از این مرحله هم با اعتماد متقابل با اقتدار عبور حواهند كرد. دولت گفتگو با فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را ادامه خواهد داد، صدای خیابان را خواهد شنید و بیشتر با مردم سخن خواهد گفت.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
    4 2
    دولت گفتگو با فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را ادامه خواهد داد،.....دولت کی با این اقشاری که گفتین گفتگو کرده که حالا قرار ادامه پیدا کنه؟ اگه منظور آقای مشاور خطابه و وعظ یکطرفه رییس جمهوره که کسی دیگه تمحل گفتار درمانی ایشون رو نداره
  • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
    4 2
    امیدوارم حامیان و دوستداران واقعی ایران و نظام از این تصمیم عاقلانه حمایت کنند. از اختلاسگران و تحریم معاشان و دشمن بیگانه انتظار همدلی نداریم.