تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و ستاد فناوری نانو امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و ستاد فناوری نانو معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در ستاد فناوری نانو منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و ستاد فناوری نانو

در این مراسم" سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو " با اشاره به اینکه انعقاد این تفاهم می تواند بعنوان یک گام ارزشمند  برای توسعه بازار محصولات مبتنی بر فناوری نانو باشد گفت: بسیاری از محصولات می توانند متاثر از فناوری نانو بوده و با کیفیت بالا وارزش افزوده مناسب در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در ستاد نانو با آن مواجه بودیم ، بهم ریختگی بازار بود .به هر حال مردم توان این را ندارند که تشخیص دهند کالایی که عرضه می شود از چه کیفیتی برخوردار است ، چراکه برداشت مردم از محصولات نانو یک برداشت مثبت است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه فروشگاه‌های رفاه می توانند گام مثبتی در زمینه ایجاد اطمینان و آرامش در بازار و مصرف کننده شوند تصریح کرد: ایجاد کشش در بازار می تواند در توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال آن موثر و تاثیر گذار باشد.

"فرشید گلزاده مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه" نیز در این مراسم با اعلام اینکه ، ماموریت مجموعه رفاه را فراتر از یک بنگاه اقتصادی به معنی خرید و فروش تعریف کرده ایم گفت : ما به دنبال ارتقای سبک زندگی مردم از طریق ایجاد تجربه های خرید متفاوت که مبتنی براستفاده از روشهای نو و کالاهای با ارزش بیشتر برای مشتریان است هستیم.

وی افزود : معتقدیم که در این ماموریت توسعه کشور موفق نخواهد شد مگر اینکه بتوانیم از فناوری های نو در زندگی روزمره مردم ، در کسب و کارها و تولید محصولات از آنها استفاده کنیم و در واقع برای شرکت های دانش بنیاد و دانش محور اهمیت خاصی قایل شویم.

وی با اشاره به رویکرد مجموعه رفاه در جهت بهتر شدن زندگی مردم و سلامت آن بیان داشت: در حوزه های فناوری های نو معتقدیم که این حوزه می تواند به سبک زندگی مردم ، ایجاد اشتغال و کارافرینی ، کسب و کارهای ایرانی ، ارتقای تولید کالای ایرانی و تولید ملی کمک کند. از طرفی می تواند عقب ماندگی کشور ما را در رقابت های جهانی که در برخی از محصولات وجود دارد را از بین برده و حتی موجب ایجاد ارزش افزوده بیشتری شود.

به گفته گلزاده، نقش ما در این حوزه به دو موضوع بر می گردد: نخست بحث تجاری سازی محصولات است که با توجه به شبکه گسترده فروش فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه در کل کشور و مجموعه بزرگ مشتریان که بالغ بر 5میلیون نفر است ، می تواند بستر مناسبی باشد برای اطمینان دادن به مشتریان که این محصول ارزش افزوده بیشتری را برای آنها چه از لحاظ کیفیت بالاتر و چه از لحاظ داشتن زندگی سالم ترایجاد می کند. در واقع می‌توان گفت این محصولات با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های رفاه در ادامه خاطر نشان ساخت: امروز ما توانستیم در شبکه بازاریابی، توزیع و فروش یک نوع بهره وری ایجاد کنیم و در نتیجه هزینه های تولید را به شدت کاهش دهیم که این هم به نفع تولید کننده وهم به نفع مصرف کننده است.

وی به دومین رویکرد مجموعه رفاه اشاره کرد و گفت: رویکرد دوم ما اطمینان دادن به مشتری درخصوص اصل بودن کالا است. از طرفی مراقبت و محافظت از این ذهنیت مثبت است چرا که این نوع از محصولات در مقابل برخی از روشهای اشتباهی که در جامعه وجود دارد همواره در معرض آسیب هستند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771968