مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۱۲ بافت انسانی از پیکرهای جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای پرواز تهران- یاسوج دریافت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،کامروز امینی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد افزود: این تعداد بافت، متعلق به ۶۰ جانباخته از تعداد مجموع ۶۶ جانباخته سانحه سقوط هواپیماست.

امینی با بیان اینکه تا کنون هیچ بافتی از شش نفر دیگر از جانباختگان سانحه سقوط هواپیما دریافت نشده است، اظهار کرد: ۳۷ پیکر از مجموع بافت های ۶۰ پیکر آمادگی تحویل ندارد.

وی افزود: ۲۳ پیکر تحویل داده شده و یا آمادگی تحویل را دارد.

امینی از تلاش شبانه روزی فعالین این حوزه تقدیر کرد و گفت: در ابتدای حادثه نیز نمونه گیری از خانواده جانباختگان در استان مبدأ انجام و به استان فارس منتقل شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با اشاره به افتتاح بخش معاینه ساختمان پزشکی قانونی شهرستان بویراحمد، تصریح کرد: این ساختمان در سال ۹۱ و در مساحت ۶۰۰۰ متر کلنگ زنی شد و با بروز مشکلاتی در حوزه پیمان کاری در سال ۹۶ با ماده ۴۶ پیمانکار روبه رو شد.

امینی با تاکید بر نیاز به فضای فیزیکی، اظهار داشت: با تلاش های انجام گرفته بخش هایی از پروژه تکمیل شده و تا دو سال آینده تکمیل صد درصدی پروژه را شاهد خواهیم بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =