استاندار آذربایجان شرقی اظهارداشت: حمایت بخش خصوصی از دولت در دوره گذر از مشکلات اقتصادی پیش رو باعث پشت سر گذاشتن موانع و بحرانهای کشور می شود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، مجید خدابخش در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان آذرشهر در شهرک صنعتی سلیمی با بیان اینکه برنامه ریزی داریم که مشکلات پیش رو واحدهای صنعتی استان را با مرور زمان حل کنیم، گفت: نمایندگان شرکت شهرک های صنعتی استان در این شهرک ها باید مشکلات واحدها را لحظه به لحظه دریافته و برای رفع هرچه زودتر موانع اطلاع دهند.
خدابخش افزود: برخی واحدهایی که امروز از آنها بازدید کردیم چندین ماه با مشکلاتی نظیر انرژی مانند آب و برق و مواد اولیه مواجه بودند ولی به دلیل لحظه به لحظه نبودن این گزارش ها، این مشکلات سرجای خود مانده و حل نشده است.
وی خاطرنشان کرد: در دوره گذر دولت از مشکلات اقتصادی، بخش خصوصی باید در حمایت از واحدهای تولیدی و ادامه تولید در کارخانه ها به دولت کمک کند تا این موانع را پشت سر بگذاریم.
مجید خدابخش با بیان اینکه لازمه حل مشکلات بحث های دقیق و کارشناسی روی موضوع است، افزود: به عنوان مثال صرف بیان اینکه با کاهش مواد اولیه رو به رو هستیم نمی توان کاری را پیش برد بلکه باید مسائل تشریح شود که سر منشا مشکلات از کجاست.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلات برق واحدهای تولیدی این شهرک گفت: معتقدم اگر ما دو گزینه قطع برق منازل مسکونی و قطع واحدهای تولیدی برای صرفه جویی برق داشته باشیم بهتر است برق منازل قطع شود.
وی ادامه داد: قطعی برق منازل در آخر باعث کاهش ساعت استفاده از تلویزیون خواهد شد ولی قطعی برق کارخانه ها و واحدهای صنعتی باعث بیکاری نان آور خانه می شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =