بیمارستان امام خمینی (ره) کرج قابل تغییر کاربری و فروش نیست

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج قابل تغییر کاربری نیست و باید همچنان خدمات خود را به مردم ارائه دهد اما ممکن است سهام آن برای بهره وری بیشتر واگذار شود.

 

به گزارش خبر آنلاین  عضو شورای اسلامی شهر کرج درباره آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره)  گفت : این مرکز درمانی در اختیار سازمان شهرداری ها است که پیش از این با توجه به اینکه البرز، استان نبود در اختیار تهران بوده و 54 شهر نیز سهامدار این بیمارستان بودند.
فرج الله ایلیات افزود: در دهه 80 بحث هایی برای واگذاری مرکز درمانی مذکور یا فروش آن مطرح شد اما باید در هیات مدیره سازمان همیاری ها مصوبه دریافت می کرد، لذا آن مقطع واگذاری بیمارستان به صلاح نبود.
وی اظهار داشت: پس از تبدیل شدن کرج به استان البرز، سازمان شهرداری های تهران بیمارستان امام خمینی (ره) را به سازمان شهرداری های استان البرز واگذار کرد و سهامداران این مرکز، شهرداری های استان البرز از جمله کرج و ... هستند.
ایلیات سازمان شهرداری های استان البرز را متولی امور بیمارستان امام خمینی (ره) کرج دانست و تصریح کرد: اداره این بیمارستان به صورت درآمد - هزینه ای بوده و بخشی از آن دولتی است لذا نیازمند بررسی بیشتری برای یافتن علت چالش های پیش آمده در این بیمارستان هستیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیمارستان های ما در بخش خصوصی نیز فعالیت دارند گفت: بیمارستان امام خمینی (ره)، تجهیزات، پزشکان و کادر بسیار خوبی را در اختیار دارد اما باید روی مدیریت آن دقت بیشتری شود تا به نتیجه لازم برسد.
ایلیات افزود: با توجه به اینکه مالک مرکز درمانی مذکور، سازمان شهرداری های استان البرز است، پیگیری حقوق معوقه پرسنل آن نیز به این نهاد باز می گردد.
وی اظهار داشت: ما در سال 84 با واگذاری و فروش بیمارستان امام خمینی (ره) مخالفت کردیم، اما اگر سازمان مربوطه درصدد واگذاری این مرکز به بخش خصوصی باشد، می تواند در هیات مدیره سازمان شهرداری ها این مسئله را مطرح کند.
عضو شورای شهر کرج در خاتمه گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج قابل تغییر کاربری نیست و باید همچنان خدمات خود را به مردم ارائه دهد اما ممکن است سهام آن برای بهره وری بیشتر واگذار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =