سرمایه گذاران مورد حمایت قانونی قرار می گیرند

ایرنا نوشت:مدیرحقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اعلام کرد که وضع قوانین برای حمایت از سرمایه گذاران و تحقق تولید ایرانی و اشتغال پایدار در دستورکار این سازمان قرارگرفته و گام های موثری به همین منظور برداشته شده است

 فرهاد اصل ایرانی فام در نخستین همایش تخصصی سرگروه های حقوقی شرکت ها و شهرک های صنعتی کشور در شهرک صنعتی البرز افزود: براین اساس موانع قانونی و بازدارنده تولید و سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی شناسایی می شوند.
وی اضافه کرد: به همین منظور لازم است دستورالعمل های هیات حل اختلاف و داوری و نیز کمیته وصول مطالبات با هدف حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران ، بررسی قوانین و شناسایی مقررات حمایتی تسهیل سرمایه گذاری خارجی و افزایش میزان سرمایه گذاری مورد بازبینی و اصلاح قرار گیرد.
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی البرز نیز در این نشست گفت: کارگروه های حقوقی در حقیقت بازوان و همیاران اجرایی و مشاوران حقوقی و امور قراردادهای سازمان هستند.
محمد امین بزاز پوری فرشی افزود: مشاوران حقوقی شرکت برای رفع موانع تولید و حمایت از صنعتگران و سرمایه گذاران و بررسی قوانین و شناسایی مقررات حمایتی تسهیل سرمایه گذاری خارجی و افزایش میزان سرمایه گذاری بسیار تاثیر گذار بوده و هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر شناسایی مشکلات موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی و رفع آنها خبر داد و گفت: این شرکت تمام تلاش خود را در جهت ایجاد زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی به کار گرفته و آماده پیگیری و رفع مشکلات صنعتگران است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =