سخنگوی دولت امروز در نشست خبری نسبت به ممنوع‌الخروجی، احضار و بازجویی برخی مدیران و مسئولان وزارت صنعت،معدن و تجارت که روز گذشته رییس قوه قضاییه مطرح کرده‌بود، واکنش نشان داد و گفت اغلب عوامل خارج از وزارتخانه بوده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست روز سه‌شنبه ۲۶ تیر نسبت به اظهارات روز گذشته آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رییس دستگاه قضا واکنش نشان داد.

سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی در مورد دستگیری برخی مسئولان وزارت صنعت،معدن و تجارت در رابطه با پرونده واردات غیرقانونی خودروهای لوکس گفت: وقتی سایت ثبت سفارش هک شد، عواملش در بیرون بودند البته در دستگاه‌های دولتی نیز افرادی را پیدا کردند که آنها نیز در هک کردن سایت و واردات خودرو نقش داشتند.

او همچنین افزود: آقای رئیس جمهور از قوه قضائیه خواست با قاطعیت در برخورد با آنها وارد شود. دنبال آن هستیم که با هر نوع تخلفی برخورد شود.

روز گذشته صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه در جلسه با مسئولان عالی قضایی گفته‌بود که در زمینه تخلفات مربوط به واردات خودرو برخی از مدیران و مسئولان وزارت صنعت،معدن و تجارت ممنوع‌الخروج، احضار و بازجویی شده‌اند (اینجا) و البته پرونده در مرحله تحقیقات است.

 

29215

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    0 0
    چطور شده هکرها همه به نفع این وزارت کار کردند نه برای خودشان