شرق نوشت: خبرهایی با تیتر «جزئیات احضار یکی از اعضای شورای شهر تهران» به نقل از محسن هاشمی منتشر شد، اما نگاهی به متن صحبت‌های رئیس شورا حکایت از احضار تعداد قابل‌توجهی از اعضا به قوه قضائیه دارد؛ موضوعی که به تعبیر محسن هاشمی موجب نگرانی اعضای شورا شده است.

او در رابطه با دلايل اين احضارها نيز اين‌طور گفته است: «در يک سال گذشته اعضاي شوراي شهر به‌خاطر مصاحبه‌هايشان به قوه قضائيه احضار شدند. اين احضارها از سوي دادستاني و برخي نيز به‌خاطر شکايت‌هاي خصوصي بوده است. اعضا به اين روش اعتراض دارند، چراکه نمي‌توانند به درستي به وظايف خود عمل کنند». موضوعي که باعث شد روز گذشته رئيس شوراي شهر به صورت مشخص درباره احضار اعضاي شورا به قوه قضائيه سخن بگويد، آمدن احضاريه‌اي براي محمود ميرلوحي، عضو شورا، بود.           

بر اساس شنيده‌هاي «شرق»، دليل احضار ميرلوحي به دادگاه، شکايت مستقيم محمدباقر قاليباف، شهردار سابق تهران، از اين عضو شوراي شهر است. دليل شکايت نيز برخي مصاحبه‌هاي ميرلوحي با خبرگزاري ايلناست که در آن درباره فساد گسترده و موضوع واگذاري املاک نجومي که در دوره شهرداري قاليباف خبري شد و حاشيه‌هاي بسياري را در پي داشت صحبت کرده و انتقادات و افشاگري‌هاي صريحي را متوجه دوران مديريتي شهردار اسبق تهران کرد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =