شهردار اصفهان با بیان اینکه ناله‌های کشاورزان دل انسان را به درد می‌آورد، گفت: باید همه کمک کنیم تا مشکل زاینده‌رود حل شود و درختان 80 ساله،فضای سبز و محل سکونت 2 میلیون انسان که در معرض خطر است فکری شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قدرت‌الله نوروزی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه از درد کشاورزان نارحت هستیم، اظهار داشت: بیش از هرچیز دوست داریم دل کشاورزان شاد شود و امیدواریم اگر آبی نیست که زمین‌های آن‌ها سیراب شود حداقل گامی برداریم تا از فقر رها شوند چرا که دیدن ناله‌های کشاورزان دل هر انسان را به درد می‌آورد.

وی افزود: از متولیان امر درخواست کردیم که با مردم و مالکان مغازه‌های اطراف میدان امام علی (ع) تعامل کنند چراکه باید به این میدان رونق در فضای کسب و کار ببخشیم.

شهردار اصفهان با اشاره به کمک 250 میلیاردی دولت برای متروی اصفهان ابراز داشت: در حال حاضر کارگران و مهندسان مترو به صورت 3 شیفت کار می‌کنند تا هرچه سریع‌تر کار متروی اصفهان به پایان برسد.

فاضله زمانی تردد مترو به دو و نیم دقیقه می رسد

نوروزی با بیان اینکه در حال حاضر فاصله زمانی تردد قطارهای مترو 10 دقیقه است که باید در سال آینده به 2.5 دقیقه برسد، ادامه داد: قول می‌دهم تا سال آینده روزانه 100 هزار نفر با مترو جابه‌جا شوند این اقدام به رفع آلودگی هوا و ترافیک و دیگر مسائل کمک خواهد کرد.

شهردار اصفهان ادامه داد: خط دو مترو از شهرک امام حسین (ع) است که تاکنون اقداماتی در این راستا صورت گرفته است، خط 2 مترو 24.5 کیلومتر است که براساس تصمیمات گرفته شد قرار شد 14.5 کیلومتر آن اجرایی شود.

شهردار اصفهان در ارتباط با تغییر مدیران شهری گفت: قرار نیست همه مدیران را تغییر دهیم چرا که شهرداری مرکز اجرای عملیات برای اداره امور شهر است و تغییرات تا جایی که در راستای منافع شهر باشد صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: ی از افراد که از موقعیت خود سو استفاده کرده اند را از سال ۹۰ تاکنون شناسایی کردیم و برای آنها پرونده تشکیل داده شده که در دادگاه در دست بررسی است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان برای ایام نوروز از 26 اسفند آغاز می‌شود، اظهار داشت: در طول ایام نوروز 500 برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در 26 نقطه شهر اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین برنامه‌هایی در راستای اجرای نمایش آداب و سنن قدیمی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، اجرای موسیقی تک نواز، برپایی کارگاه مشاغل سنتی برای مسافران و شهروندان از جمله برنامه‌های ایام تعطیلات در سطح شهر اصفهان است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =