والیبال ایران مقهور بازیکن ۲۰ ساله لهستان/ نگاه فاتحانه کوبیاک به سعید معروف!

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی حساس در مسابقات جهانی 3 ست را به لهستان باخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی والیبال ایران در بازی سرگروهی با لهستان در سه ست متوالی مغلوب یاران کوبیاک شد. در این بازی لهستانی ها با ستاره جوان 20 ساله شان که امتیازهای بسیاری را با سرویس هایش گرفت ، توانست از سد ایران بگذرد و صدرنشینی اش در گروه را قطعی کند.

تیم ملی ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان که به میزبانی مشترک ایتالیا و بلغارستان در حال برگزاری است با نتیجه 3 بر صفر مغلوب لهستان شد.

سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، جواد معنوی نژاد، محمد موسوی، علی شفیعی و مهدی مرندی (لیبرو) بازیکنان شروع کننده ایران در این بازی حساس بودند.

بازیکنان ایران ست نخست را خوب شروع نکردند و با وجودی که در ادامه بازی در حمله و اسپک، بهتر از حریف بودند اما فرصت جبران اشتباهات ابتدای بازی را پیدا نکردند. نتیجه این ست 25 بر 21 به سود لهستان بود.

تیم ایران در ابتدای ست دوم نیز با همان مشکل مشابه ست نخست مواجه بود ولی برتری در دفاع روی تور به تیم ملی لهستان تعلق داشت. لهستانی ها در این ست نیز 25 بر 21 برنده شدند. ضمن اینکه جو سالن شهر وارنا کاملاً به سود تیم ملی لهستان بود. حضور موقت مرتضی شریفی و صابر کاظمی نیز در این ست کمکی به تیم ایران نکرد.

بازیکنان ایران در ست سوم بازی توانستند برترری خود را به حریف دیکته کنند اما بازیکنان لهستان که برای دفاع از عنوان قهرمانی جهان سال 2014 وارد مسابقات شده بودند، امتیازات از دست رفته را جبران کردند و در نهایت 25 بر ؟؟ برنده شدند.

سعید معروف و میهاو کوبیاک، کاپیتان های تیم ملی ایران و لهیتان در ست سوم به خاطر مشاجره لفظی با هم از داور کارت زرد گرفتند.

بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بلغارستان که در بازی بعدی خود باید به مصاف لهستان بروند با حضور در سالن از نزدیک شاعد این بازی بودند.

تیم ملی ایران در آخرین بازی مرحله نخست مسابقات قهرمانی جهان از ساعت 18:30 روز سه شنبه 27 شهریور به مصاف فنلاند خواهد رفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =