۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶
حضور پیشگامان صنعت ایران و جهان در AMB Iran 2018

از زمان آغاز به کار AMB Iran در سال 2016 تا کنون، این رویداد آخرین دستاوردهای حوزه ماشین ابزار، ابزار دقیق، اتوماسیون و سایر حوزه های مرتبط با ماشین کاری را به صنعتگران ایرانی معرفی کرده است.

AMB Iran

اکنون در آستانه برگزاری سومین دوره این رویداد ، شاهد استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان ایرانی در مقایسه با دو سال گذشته هستیم.

AMB Iran 2018 پذیرای بیش از 40 شرکت کننده ایرانی است که آخرین دستاوردها و ابداعات خود در زمینه صنعت داخلی ماشین ابزار را ارائه می دهند. شرکت های ایرانی که نمایندگان ده ها شرکت مطرح بین المللی هستند نیز در نمایشگاه حضور دارند.

سایپا، کنترل افزار تبریز، صنایع ماشین ابزار، گروه صنعتی KSP، میرسان تدبیر و راستینه از جمله شرکت های مطرح حاضر در نمایشگاه به شمار می روند.

با حضور بیش از140 شرکت کننده در نمایشگاه AMB Iran 2018، پاویون های بین الملل پذیرای کمپانی های برتر از بیش از 11 کشور از جمله آلمان، ایتالیا، فرانسه، ترکیه، اتریش، سوئیس، چین، ژاپن، تایوان، جمهوری چک و روسیه است.

بزرگترین گروه شرکت کننده در نمایشگاه AMB Iran از کشور آلمان است. وزارت فدرال امور اقتصادی و انرژی آلمان (BMWi) همکاریهای خود با ایران را ادامه داده و نمایشگاه AMB Iran را به عنوان نمایشگاه تجاری رسمی و در برنامه نمایشگاهی دولت فدرال آلمان قرار داده است.

بیش از 40 کمپانی آلمانی از جمله شرکت هاي Erwin Junker, Gühring, Ziersch, Mapal präzisionswekzeuge, W.Loeser, SW Machines Wedolit, Boehlerit, AMF و غیره در نمایشگاه شرکت کرده و آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را در AMB Iran به نمایش می گذارند.

یکی از ماشین آلات بسیار مهم که در نمایشگاه ارائه خواهد شد، نسل چهارم ماشین های پنج محور با دقت فوق العاده بالا می باشد که علیرغم سابقه تولید 15 ساله در شرکت SW Machines تا کنون در ایران نمایش داده نشده است. سری جدید BA 322 همچنان بصورت تک بلوک با سه محور خطی، میز چرخان دوبل و 1، 2 یا 4 اسپیندل افقی با فاصله اسپیندل 300 میلیمتر، تولید می شوند.

اتحادیه سازندگان ماشین ابزار ایتالیا (UCIMU) با بیش از 25 شرکت کننده از کشور ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند. در کنار Samputensili, Rettificatrici Ghiringhelli, Cosberg و Autoblock ، کمپانی Sandvik Coromant در وهله نخست ماشین ابزارهای خاص صنایع اتوماسیون و انرژی را ارائه می دهد. ابزارهای جانبی دیجیتال مانند نرم افزار با قابلیت محاسبه میزان بهره وری و برنامه آموزشی آنلاین نیز ارائه خواهد شد.برای سومین سال متوالی، AMB Iran 2018 برنامه شریک یابی B2B را بصورت رایگان برگزار می کند.

این برنامه امکان برگزاری جلسات از پیش تدوین شده بین شرکت کنندگان بین المللی و شرکاء و همکاریهای بالقوه تجاری از ایران را تسهیل می نماید. ساعت رسمی بازدید AMB Iran 2018 از 10:00 صبح تا 17:00 همه روزه از 5 تا 8 تیرماه 1397 در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776237