شهردار ارومیه از تخفیف ۳۵ درصدی پروانه ساخت برای رونق ساخت و ساز در ارومیه خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمد حضرت پور با اشاره به یکی از مطالبات شهروندان از شهرداری نسبت به توسعه و ساخت شهرک های ویلایی در شهر ارومیه، بیان کرد: با توجه به توسعه زندگی آپارتمان نشینی ها در شهرها و درنتیجه ترغیب شهروندان برای زندگی در خانه ها ویلایی، دستور ایجاد خانه های ویلایی در قالب شهرک با مشارکت شورای اسلامی شهر ارومیه و شورای علی شهرسازی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ساخت خانه های ویلایی، گفت: خانه های ویلایی در قالب شهرکی در مساحتی به میزان ۴۰ هکتار در ۴۰۰ قطعه در منطقه کوه سیر ارومیه ایجاد می شود.

شهردار ارومیه افزود: در مرحل اول ساخت خانه های ویلایی، در فاز یک در حدوده ۵۰ قطعه به متقاضیان واگذار می شود.

وی اعلام کرد: شهروندانی که علاقمند به این گونه ساخت و ساز ها در قالب خانه ویلایی هستند می توانند جهت هماهنگی به اداره املاک شهرداری مراجعه نمایند.

شهردار ارومیه در ادامه با اشاره به وضعیت ساخت و ساز ها و رونق آن، بیان کرد: طبق آمار ارائه شده در حال حاضر بازار ساخت وساز های مسکن رونق گرفته و آمارها افزایش ۲۰ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

وی با اشاره به تخفیف ۳۵ درصدی در پروانه ساخت برای شهروندان از از اول خرداد تا پایان شهریورماه سال جاری، اظهار کرد: طرح ارائه تخفیف ۳۵ درصدی پروانه ساخت از اول خرداد تا پایان شهریورماه با مصوبه شورای اسلامی شهر در راستای کمک به رونق بازار مسکن و ایجاد انگیزه لازم برای ساخت و ساز و در نهایت توسعه و آبادنی شهر ارومیه صورت خواهد گرفت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =