اچ‌تی‌سی پرچم‌دار 2018 خود را به قیمت 799 دلار راهی بازار کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، این تنها گوشی‌ای است که کمپانی تایوانی امسال ساخته و به دست مصرف‌کننده می‌رساند و خبری از مدل‌های دیگر نخواهد بود.{لینک}

آنچه یو 12 پلاس را متفاوت می‌کند، ظاهری مدرن است که با دو دوربین در عقب و دو دوربین در جلو و نمایشگری تمام صفحه و البته بدون جک هدفون؛ خودنمایی می‌کند.

بسیاری از سخت‌افزارهای تعبیه‌شده در یو 12 پلاس مانند پرچم‌داران اندرویدی 2018 است اما بهینه‌سازی نرم‌افزاری روی رابط گرافیکی HTC Sense در کنار Edge Sense 2، نشان می‌دهد این کمپانی برخلاف سامسونگ، اپلیکیشن‌های اضافی را پاک‌کرده و سعی نموده اندروید خالص را برای کاربر عرضه کند.

در سایت ارزیابی دوربین(DxOMark) امتیاز 103 به این گوشی داده‌شده است که این رقم برای گلکسی اس 9 پلاس 99 درج‌شده است. عمق تصویری در یو 12 پلاس بالاتر است اما در بحث زوم خیلی خوب به نظر نمی‌رسد.

گلکسی اس 9 پلاس به دلیل طراحی خمیده کوچک‌تر و جمع و جورتر است و داشتن جک هدفون برای گوشی کره‌ای مزیت محسوب می‌شود. از سوی دیگر گلکسی اس 9 پلاس شارژ بی‌سیم دارد که اچ‌تی‌سی ندارد. دستیار صوتی بیکسبی، پرداخت سامسونگ/Samsung Pay، و برنامه Apps Edge برای دسترسی آسان به اپ‌ها روی لبه خمیده گوشی، ویدئوی اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه، بخشی از مزیت‌های گلکسی اس 9 پلاس محسوب می‌شود.

هر دو گوشی اندروید 8.0 دارند و گلکسی با 6.2 اینچ بلندتر از اچ‌تی‌سی است. گرافیک و پردازنده (سامسونگ تراشه بومی اکسینوس هم دارد) مشابه داشته و هر دو 6 گیگ رم دارند. هر دو ضد آب بوده و 3500 میلی‌آمپر ساعت باتری دارند. در وزن هم اچ‌تی‌سی 188 گرم و سامسونگ نیز 189 گرم است.

اچ‌تی‌سی یو 12 پلاس / عکس زیر

 

گلکسی اس 9 پلاس / عکس زیر

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =