مدیر اموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه به منظور تامین امنیت دانشجویان در خوابگاه های خودگردان و استیجاری با اماکن و پلیس مکاتبه کردیم، گفت: به صورت شبانه روزی گشت های پلیس در رفت و آمد هستند و تاکنون هیچ مشکلی گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حسین اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ساله با سرریز شدن جمعیت دانشجویان پزشکی مواجهیم بنابراین برای اسکان دانشجویان اقدام به اسکان آنها در حد یک ترم در خوابگاه‌های خودگران و استیجاری شدیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر هشت خوابگاه ملکی تحت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است که دو تای آن در بیرون از دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد و ۶ تا در داخل سایت پردیس دانشگاه است.

مدیراموردانشجویی دانشگاه گفت:‌ به طور تقریبی در حدود دو هزار و ۲۰۰ نفر در خوابگاه‌های ملکی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اسکان دارند.

وی با بیان اینکه به دلیل سرریز شدن جمعیت دانشجویان پزشکی خوابگاه‌های فعلی جوابگو نمی باشد ادامه داد: برای حل این مشکل از ظرفیت خوابگاه‌های استیجاری و خودگردان استفاده کردیم که از حدود شش سال پیش اقدام به اسکان دانشجویان جدیدالورود به اندازه یک ترم می کنیم و پس از آن، دانشجویان وارد دانشگاه های ملکی میشوند.

آقای اسماعیلی اعلام کرد: در خوابگاه‌های استیجاری تمام کادر و پرسنل خوابگاه از کارکنان خود دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هستند و به دلیل امنیت آن، دختران دانشجوی تازه وارد را در این خوابگاه‌ها جای دادیم.

وی با اشاره به اینکه به منظور اسکان دانشجویان در خوابگاه های استیجاری یک ترم ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌شود و پس از آن وارد خوابگاه‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار می‌گیرند، ادامه داد: در حال حاضر دو خوابگاه استیجاری موجود است.

آقای اسماعیلی فزود: قیمت خوابگاه‌های تحت ملکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به نسبت تعداد دانشجویان بین ۱۸۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است که دانشجو هزینه یک ترم آن را می دهد و ما بقی اقساط با یک تنفس ۵ تا ۶ ماه به صورت قسط بندی به صندوق رفاه میپردازد.

وی همچنین ادامه داد: یک خوابگاه‌ استیجاری در سیدالشهدا داریم که ظرفیت ۳۰۰ نفری را برای اسکان دختران دانشجو دارد و یک خوابگاه استیجاری در سپاهان شهر با ظرفیت ۱۳۰ نفر موجود است و در کنار خوابگاه‌های استیجاری از توان خوابگاه خودگردان نیز استفاده کردیم که تمام پرسنل و هزینه‌های آن بخش خصوصی است و تنها دانشگاه علوم پزشکی، روی آن نظارت دارد.

وی با اشاره به اینکه یک خوابگاه خودگران برای اسکان دانشجویان پسر داریم، گفت: سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان به دانشگاه رایگان می باشد و صبحانه و ناهار و شام با کمترین قیمت پای دانشجویان حساب می‌شود.

امنیت دانشجویان در خوابگاه‌های استیجاری وخودگران دیده شده است

مدیر اموردانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه به منظور تامین امنیت دانشجویان با اماکن و پلیس مکاتبه کردیم و از توان حراست دانشگاه استفاده شده است و به صورت شبانه روزی گشت های پلیس در رفت و آمد هستند ، گفت: تاکنون هیچ مشکلی گزارش نشده است و دانشجویان دختر را از دم درب خوابگاه سوار و تا خود دانشگاه جابه جا می کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =