تولید شامپو ضدشوره خاویار پرونایس در داروسازی دکتر جهانگیر

شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در استان لرستان موفق به تولید شامپو ضدشوره خاویار پرونایس برای اولین بار در کشور شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با بیان این که استفاده از خاویار به صورت گسترده در 3 سال اخیر در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است ، گفت: استفاده از این ماده غنی و پرخاصیت برای پوست و مو بسیار مفید بوده و این مجموعه برای پاسخگویی به نیازهای متنوع و نوین پوست و مو استفاده از خاویار را در دستور کار خود قرار داده است.
دکتر « حسین جهانگیر» با اشاره به تولید شامپو ضدشوره خاویار پرونایس در این واحد دانش بنیان گفت: شوره یکی از مشکلات شایع پوست و موست و ما برای رفع این مساله به طور خاص از عصاره خالص خاویار و روغن درخت چای استفاده کرده ایم.
وی افزود: عصاره خاویار و روغن درخت چای به عنوان مواد موثره طبیعی جهت رفع انواع شوره استفاده شده و لطافت ، نرمی و استحکام را به ریشه مو برمی گرداند.
وی ادامه داد: این محصول به واسطه عصاره خاویار موجود در آن ، رطوبت کافی را به کف سر رسانده ، از خشکی آن جلوگیری می کند و همچنین عصاره خاویار باعث تقویت و تغذیه ریشه مو می شود.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر اظهار کرد: روغن درخت چای موجود در این شامپو، ترشحات چربی اضافی پوست سر را کاهش داده ، جوش های کف سر را از بین می برد و در درمان درماتیت سبوريیک و شوره سفید می باشد.
دکتر جهانگیر گفت: این محصول فاقد پارابن و غنی شده از عصاره خالص خاویار و روغن درخت چای است.
وی اضافه کرد: روغن درخت چای هم در رفع شوره مقاوم و شدید سر به واسطه خواص ضدباکتری ، ضدقارچ و ضدالتهاب که دارد، بسیار موثر است و برطرف کننده ضایعات قارچی و چربی سر و بدن می باشد.
وی ادامه داد: تلاش این مجموعه ایجاد بازارهای جذاب، باکیفیت و تاثیرگذار در درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو و همچنین تامین زیبایی و سلامت در جامعه است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =