۰ نفر
۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

ایرنا نوشت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در واکنش به تظاهرات مردمی روز گذشته در تل آویو علیه قانون «کشور یهود» گفت: موجودیت اسرائیل با خطر مواجه است.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: روز گذشته مشاهده کردیم که پرچم های سازمان آزادی بخش فلسطین در قلب تل آویو برافراشته شد و ما شعارهای فلسطینی ها را شنیدم که خواستار لغو قانون قومیت یهود بودند.

نتانیاهو افزود، آن ها درهم پیچیده شدن پرچم ما را می خواهند و مخالف موجودیت کشوری با قومیت یهودی آن هستند.

هزاران فلسطینی روز گذشته (شنبه) با تجمع در میدان رابین شهر تل آویو در اعتراض به مصوبه یهودی سازی موسوم به 'کشور یهود' تظاهرات کرده خواستار لغو فوری آن شدند.

وی همچنین در خصوص تحولات اخیر درغزه آن را نبرد علیه تروریسم در نوار غزه عنوان کرد و گفت در خواست اسرائیل مشخص است و آن توقف کامل پرتاپ موشک از غزه است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از برنامه های عملیاتی این رژیم در خصوص غزه گفت و اضافه کرد که این برنامه ها آماده است.
درگیری میان رژیم صهیونیستی و حماس در غزه پس از آغاز تظاهرات بازگشت در این باریکه افزایش یافته است.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از 30 مارس گذشته (10 فروردین 97) همچنان جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیمات آمریکا و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
    1 1
    لطفا خبر درست رو به مردم بگید. هزاران فلسطینی درست نیست. اینها عرب اسراییلی هستند که اغلب فلسطینی تبار هستند. یعنی تابعیت رژیم صهیونیستی رو پذیرفتن و خود را شهروند اسراییل می دونن. با اینحال همچنان به ریشه های خودشون علاقمندن.