اخبار رسیده از سرزمین های اشغالی، حاکی از آن است که بار دیگر نخست وزیر صهیونیستی با کابینه خود به مشکل خورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از پایان رزمایش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، کابینه رژیم صهیونیستی نشستی را در "مرکز مدیریت بحران‌" در یک محل محافظت شده در زیرزمین در قدس برگزار کرد.

منابع اسرائیلی جزئیات این نشست را که در "مرکز مدیریت بحران‌" در مخفیگاه محافظت شده‌ای در زیرزمین در قدس برگزار شد فاش نکردند و اما اعلام کردند که در این نشست درباره اوضاع غزه صحبت شد.

ایسنا به نقل از روسیا الیوم گزارش داد: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز این نشست گفت: جنگ علیه تروریسم در غزه با یک حمله به پایان نخواهد رسید. درخواست ما واضح است. ما خواهان توقف کامل حملات و درگیری هستیم و به کمتر از این قانع نیستیم.

وی مدعی شد: ما تاکنون صدها اهداف نظامی حماس را منهدم کرده‌ایم و با هر دور از حملات ارتش حماس بهای سنگینی پرداخته است.

همچنین یکی از اعضای کابینه گفت، باید فرصتی برای دستیابی به حل و فصل بحران و توافقات در غزه داده شود البته در صورت تداوم آرامش اما اگر حماس دست به حمله بزند باید بهایش را بپردازد و قدرت حمله‌اش از بین برود.

از سوی دیگر، اشغالگران اسرائیلی دوربین‌های مدار بسته‌ای را در شرق بیت لحم کار گذاشتند.

نیروهای اشغالگر روز یکشنبه دوربین‌های مدار بسته‌ای را در میدان مبارک در نزدیکی بیت تعمر واقع در خیابان اصلی قدس - الخلیل در شرق بیت لحم کار گذاشتند.

نماینده هیئت مقاومت در برابر دیوار و شهرک سازی گفت: دوربین‌ها در مکانی در همجواری شهرک الفردیس کار گذاشته شده‌اند و هدف از آن حمایت از خودروی لیبرمن در ورود و خروج به شهرک "نوکدیم" است.

جنجال بر سر هنیه

در همین حال شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی جزئیات دیگری را درخصوص نشست کابینه اسرائیل که روز پنجشنبه برگزار شده بود، فاش کرد.

شبکه ۱۰ رژیم صهیونیستی در پی انتشار اخبار مربوط به نشست امنیتی در اعماق زمین، فاش کرد که  در  نشست کابینه اسرائیل که روز پنجشنبه برگزار شد، داد و فریاد در جلسه بسیار زیاد بود و اتهام زنی‌هایی میان آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و یسرائیل کاتس، وزیر حمل و نقل و اطلاعات این رژیم رد و بدل شد.

به گفته منبعی که در این جلسه حضور داشت، صدای این دو شخص بسیار بالا بود و کاتس بر سر لیبرمن فریاد زده و خطاب به وی گفت: آیا تو اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را ترور کردی؟ قولی که برای ترور هنیه ظرف ۴۸ ساعت دادی چه شد؟ لیبرمن نیز پاسخ داد: جناب آقای کاتس شما دقیقا چه همکاری داشتید؟

این در حالی است که روز یکشنبه نیز کابینه اسرائیل درباره غزه تشکیل جلسه داد اما نتایج نشست همچنان مشخص نیست.

یعالون: نتانیاهو شایستگی نخست وزیر بودن را ندارد
در همین حال  وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به قانون کشور یهود به نتانیاهو تاخت و گفت: نخست وزیر این رژیم شایستگی این سمت را ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، موشه یعالون، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به دنبال اعتراض‌ها به قانون "کشور یهود"، خواستار برکناری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم شد.

یعالون تاکید کرد، قانون کشور یهود مهم است اما نیازمند برخی تغییرات است، زمان آن فرا رسیده که رهبری دیگری کاری را که درست است برای اسرائیل انجام دهد.


وی گفت، نتانیاهو شایستگی نخست وزیر بودن را ندارد، همچنین آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل در زمینه نظامی مانند خود نتانیاهو شایستگی مقامش را ندارند. 

جولان اشغالی

پایان رزمایش‌های رژیم صهیونیستی در جولان/ اذعان اسرائیل به توان جنگی غیر قابل تصور حزب‌الله
اما در دیگر اخبار رسیده از سر زمین های اشغالی، ارتش رژیم صهیونیستی در راستای آمادگی برای مقابله با تهدیدات جدید حزب‌الله لبنان، رزمایش‌های نظامی گسترده‌ای در ارتفاعات جولان اشغالی برگزار کرده بود پایان یافت.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، این رزمایش‌ها که برای دو هفته ادامه داشت، بر نقش ابزارهای جنگ الکترونیک، پهپادهای کوچک و پرتابگر موشک در سامانه گنبد آهنین متمرکز بود.

گادی آیزنکوت، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در بازدید از میزان آمادگی یگان‌های شرکت کننده در تمرین‌ها گفت: نیروها و فرماندهان نظامی باید قادر به مقابله با دشمن در چهار جبهه باشند، روی زمین، زیر زمین، در آسمان و اینترنت.

آیزنکوت با تاکید بر ارتقای توانمندی‌های سایبری ارتش اسرائیل چه در زمینه جمع‌آوری اطلاعات و چه آغاز حملات گفت: توانمندی‌های حزب‌الله به شگل چشمگیری در این زمینه رشد و توسعه یافته است.

وی افزود: ارتش اسرائیل باید این را در نظر بگیرد که حزب‌الله مهارت جنگی غیر قابل تصوری را در سوریه کسب کرده و از زمان جنگ سال ۲۰۰۶ از ایران نیز سلاح‌های پیشرفته‌ای دریافت می‌کند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
    5 5
    سلام حماس درمقابل تهدید ترور رهبران حماس بطور رسمی اعلام کند که ترور رهبران اسرائیل را در دستور کار خود قرار داده است وبرای آن برنامه ریزی کرده است تا آب خوش از گلوی رهبران رژیم صهیونیستی پایین نرود.
    • شمس تبریزی A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
      6 0
      ترور رهبران دولت یهودی کار راحتی نیست اما ترور سران حماس راحته. چرا؟ چون میزان افراد خائنی که در کشورهای عربی با اسراییل همکاری میکنن بیشتر از میزان خائنهایی هستند که در اسراییل حضور دارند. یهودی ها خیلی هوای همدیگر را دارند و کمتر به هم خنجر میزنند. مسلمانها اینطور نیستند