فارس نوشت: مدیر دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ که کتابی درباره نژادپرست بودن «دونالد ترامپ» منتشر کرده، حالا فایلی صوتی از لحظه اخراجش از دولت منتشر کرد.

یک روز بعد از انتشار خبر نگارش کتاب یکی از معدود زنان سیاه‌پوست فعال در کارزار انتخاباتی ترامپ و همچنین اولین مدیر دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید، او در یک اقدام جنجالی فایلی صوتی از لحظه اخراجش توسط رئیس کارکنان کاخ سفید را منتشر کرد.

«اوماروسا مانیگالت نیومن» که از اوایل سال ۲۰۰۴ با رئیس‌جمهور کنونی آمریکا آشنا بوده، در کارزار انتخابات ریاست جمهوری او حضور داشته و یک سال را هم در کاخ سفید او کار کرده، حالا در یک برنامه تلویزیونی فایلی صوتی از ژنرال «جان کلی» رئیس کنونی کارکنان کاخ سفید منتشر کرد.

او با حضور در شبکه «ان‌بی‌سی» فایلی صوتی از صحبت‌های آقای کلی به او منتشر کرد؛ صحبت‌هایی که برای اعلام خبر اخراجش از کاخ سفید و دولت ترامپ مطرح شدند.

در این فایل که به صورت مخفیانه ضبط شده، رئیس کارکنان کاخ سفید با لحنی تهدیدآمیز به اوماروسا می‌گوید که او برخی قوانین کار در کاخ سفید را نقض کرده و بنابراین باید اخراج شود.

کلی که یک ژنرال بازنشسته آمریکایی است، در توضیح صحبت‌هایش مثالی از قوانین ارتش و سربازان می‌زند و در یکی از بخش‌های تهدیدآمیز حرف‌هایش به اوماروسا می‌گوید بهتر است «به آرامی و دوستانه» اخراج خود را بپذیرد وگرنه «شرایط می‌تواند کریه و زشت شود».

مدیر دفتر سابق ارتباطات عمومی کاخ سفید از کلی می‌پرسد: «آیا رئیس‌جمهور از این موضوع (اخراج من) اطلاع دارد؟»

ژنرال کلی در جوابی جنجالی می‌گوید: «اصلا به این سمت نرو! اینجا کارکنان و همه کارکنان (کاخ سفید) برای من کار می‌کنند نه برای رئیس‌جمهور».

انتشار این فایل در حالی صورت گرفته که اوماروسا پیشتر اعلام کرده بود او فایلی ضبط شده از دونالد ترامپ هم دارد؛ فایلی که به گفته او نژادپرست بودن او را نشان می‌دهد.

2352311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهلا A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
    4 6
    حتی اگر نژاد پرست هم باشد به وطنش دارد خدمت می کند.