خبرنگاران بین‌المللی جهت پوشش همدان ۲۰۱۸ به این شهر اعزام خواهند شد

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با استاندار همدان گفت: خبرنگاران بین المللی مقیم و غیر مقیم را برای معرفی با استفاده از فرصت همدان 2018 به این استان اعزام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین همدان ؛ محمد سلطانی فر در دیدار با استاندار همدان گفت: درمسائل مهم استان می توان از رسانه ها کمک گرفت.

وی با بیان اینکه دیپلماسی عمومی برای معرفی همدان و کشور به کار گرفته شده است، افزود: حمایت استاندارهمدان از رسانه ها قابل تقدیر است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد خاطرنشان کرد: مدیران کل استان، جلسات هم اندیشی بارسانه ها داشته باشند.

محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان نیز در این دیدار گفت: خبرنگاران، رسانه ها و صاحبان جراید، به همياري نیاز دارند.

وی با اعلام اینکه خبرنگاران در سرما و گرما تلاش و فعاليت مي كنند و می خواهند به مردم امید دهند، تصریح کرد: خبرنگاران صاحب قلم، شخصیت و اندیشه هستند.

استاندار همدان با یادآوری اینکه اگر رسانه بی غرض و صادقانه انتقاد کند، از فساد و بسیاری مسائل پیشگیری می شود، افزود: هیچ وقت از رسانه ها شکایتی نداشته ام.

وی حضور خبرنگاران بین المللی در همدان را بسیار مفید و موثر برای توسعه استان دانست و اظهار داشت: محور توسعه استان را گردشگری انتخاب کرده ایم و گردشگری نیز باید به خوبی تبلیغ شود.

نیکبخت افزود: از آموزش استقبال می کنم اگر آموزش انجام نشود، امکان اشتباه و خطا زیاد است.

لازم به ذکر است، در جلسه عصر چهارشنبه هیات دولت به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهور، تدابیر دولت برای میزبانی شایسته همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیا مصوب شد.

هیات دولت با ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، با پیشنهاد مشترک استانداری همدان وسازمان میراث فرهنگی کشور مبنی بر تشکیل ستاد ملی سیاست گذاری همدان و ستاد برنامه ریزی و اجرایی استان همدان به منظور میزبانی شایسته این شهر به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های آسیایی و مجمع گفت و گوی همکاری آسیا موافقت کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =