طوفان فلورانس پیامدهای مرگباری برای ایالات متحده آمریکا داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آمار کشته شده‌های طوفان فلورانس، یکی از مرگبارترین طوفان‌های سال‌های اخیر ایالات متحده آمریکا، به 17 نفر رسیده است.

شرایط در کارولینای جنوبی و شمالی آمریکا به اندازه‌ای خطرناک شده است که گفته می‌شود 523هزار نفر در خانه‌های خود را برق ندارند، 15هزار نفر خانه‌های خود را تخلیه‌ کرده‌اند، رکورد میزان بارندگی در منطقه شکسته شده است و ...ا

اما یکی از تلخ‌ترین حوادث ناشی از این طوفان مرگ یک کودک 3 ساله بود.بارندگی و بادهای شدید باعث شدند درختی روی خانه‌ای در کارولینا سقوط کند و کودک در این حادثه جان خود را از دست بدهد. مادر و پدر او هم هنگام این اتفاق در خانه بودند.

میچ کلوین، فرماندار کالورینای شمالی، شرایط را اینگونه توصیف می‌کند: «طوفانی تاکنون از این خطرناک‌تر نبوده، هرکجای کارولینای شمالی که هستید مراقب سیل‌های ناگهانی باشید.» همچنین سیل باعث شده راه‌ها به شهر ویلمینگتن ایالات متحده آمریکا بسته شود و مسئولان این شهر درخواست کمک اضطراری کنند. مسئولان ایالت هم تصمیم گرفتند تا به شکل هوایی به این شهر آب و غذا برسانند.
حتی در برخی مناطق شرایط طوری شده که پمپ بنزین‌‌ها سوخت خود را تمام کرده‌اند.

آمار قربانی‌ها می‌توانست بسیار بیشتر از این هم باشد، گفته می‌شود تنها در کارولینای شمالی امدادگران جان 90نفر را نجات داده‌اند.

طوفان فلورانس

سیل ناشی اط طوفان منجر به زیر آب رفتن مزارع زیادی شده است.

طوفان فلورانس

شدت این طوفان اط تصاویر ماهوراه‌ای هم مشخص است.

طوفان فلورانس

موج‌های شدید یکی مرگبارترین پیامدهای این طوفان هستند، گفته می‌شود تغییراقلیم هم در این موضوع نقش داشته است.

طوفان فلورانس

این کودک یکی از نجات یافتگان فلورانس است.

 

 

 

۴۲۴۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =