مهر نوشت:‌ رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه در بازار به کیلویی ۵۹ تا ۶۰ هزارتومان رسیده است، گفت: واردات باعث شده افزایش قیمت متوقف شود.

علی‌اصغر ملکی با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه قبل ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به ۵۹ تا ۶۰ هزار تومان رسیده است، گفت: اکثر مردم طی این ایام مسافرت بوده‌ و هم اکنون برگشته‌اند؛ بنابراین باید دید طی روزهای آینده، شرایط به چه صورت خواهد بود؛ اما به طور کلی بازار راکد است.

گوشت

وی در پاسخ به اینکه شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرده واردات گوشت برای این ایام افزایش یافته، این مساله تا چه اندازه بر کنترل شرایط بازار تاثیرگذار بوده است؟، اظهار داشت: اگر حجم واردات افزایش نمی یافت، دچار مشکل می شدیم، در حالیکه افزایش حجم واردات باعث شد روند افزایشی نرخ متوقف و قیمت یکنواخت شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، درباره وضعیت قاچاق دام سبک از مرزهای کشور نیز افزود: تا جایی که ما اطلاع پیدا کردیم، تا حدودی جلوی این کار گرفته شده و با متخلفان برخورد می شود.

۲۲۳۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    6 0
    مگه چقدر حقوق مي گيريم كه بايد يك كيلو گوشت رو 60 هزار تومان بديم والله حقوق ما دوزار اضافه شد الان شرمنده زن و فرند و خانواده و پدر و مادر هستيم پروتئين نمي تونيم به فرزندانمون بديم شير گرون پنير و كره و ...چه كنيم ؟
  • بی نام DE ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    4 0
    خدا را شکر از امروز فقط گوشت می خوریم
  • ناشناس A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    4 0
    خیلی از هموطنان ماهها ست خوردن گوشت قرمزشان متوقف شده است
  • بی نام CZ ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    2 0
    چی میگی ؟ متوقف شد ؟ هوراااااااا
  • محمد A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    3 0
    همین دو یا سه روزپیش در سعادت آباد گوشت گوسفندرا کیلویی86هزار تومان خریدم
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    0 0
    هر کجا بخش خصوصی همکاری نکنند دولت باید وارد شود وکلا سوپاپ اطمینان نه اجبار بلکه اختیار است البته در صادرات . .با بگیر وببند هیچ مشکلی حل نمیشه .راهکار سریع واردات گوشت و توزیع از طریق تعاونی هاست .دوم و راهکار اصلی و قطعی و همیشگی ایجاد مزارع بزرگ پروش دام گوشتی توسط تعاونی ها با سرمایه دولت است. اگر دولت بخواهد مشکل گوشت را برای همیشه رفع کند تنها راهکارش همینه وگرنه تعقیب و گریز در کوهها برای صادرات فایده ای ندارد.بلکه اگر قانونی بشه باعث ورود ارز میشه.بشرطی که دولت بخواهد با همکاری تعاونی ها و جوانان تحصیلکرده بیکار دست از روش کهن و غیر اصولی و منسوخ شده پروش دام و ییلاق و قشلاق بردارد.