ایسنا نوشت: رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان‌غربی با اشاره به صدور بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ ویزا برای زائران پیاده رویی اربعین در استان از خدمات‌رسانی ۱۴ موکب استان در این پیاده‌روی خبرداد.

محمدرضا ندیری گفت: تاکنون ۱۶ هزار و ۷۰۰نفر از استان برای پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند که از این تعداد برای ۱۳ هزارو ۶۲۲ نفر ویزا صادر شده است.

رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار ویزا نیز در سفارت در حال صدور است تصریح کرد: بیشترین ثبت نامی استان برای پیاده رویی اربعین از شهرستان ارومیه با ۸ هزار و ۱۰۰ نفر است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۱۴ موکب از آذربایجان غربی به زائران اربعین خدمات رسانی خواهند کرد خاطر نشان کرد: امسال نیز مرز خروجی زائران حسینی از مرز مهران خواهد بود.

ندیری ادامه داد : پیش بینی شده ۳۲ مرکز بهداشتی درمانی از آذربایجان غربی در دوشهر کربلا و نجف به زائران اربعین خدمات رسانی کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نمایندگان و بازرسانی از ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کار نظارت بر موکب ها و خدمات رسانی ها را برعهده خواهند داشت اظهار کرد: از ۸۰۰ ناوگان حمل و نقل موجود استان یک سوم از این ناوگان به جابجایی زائران اختصاص یافته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =