کتایون ریاحی و حامد همایون امشب در «دورهمی»

گفت‌و گوی مهران مدیری با کتایون ریاحی در «دورهمی» امشب 26 اسفند ماه به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه مربوط به حضور کتایون ریاحی امشب (شنبه) ساعت 23 به روی آنتن خواهد رفت. حامد همایون خواننده پاپ هم در این شب میهمان «دورهمی» است.                   

برنامه «دورهمی» که قرار بود شامگاه 17 اسفند ماه به مناسبت روز زن، با حضور کتایون ریاحی راهی آنتن شبکه نسیم شود، به دلایلی پخش نشد و به جای آن یکی از قسمت‌های گذشته این برنامه بازپخش شد و واکنش این بازیگر را به دنبال داشت.

معاون سیما هم پیش از این درباره حضور کتایون ریاحی در برنامه «دورهمی» که برخلاف حضور ناصر ملک مطیعی با هماهنگی انجام شده بود، اما در لحظه پخش متوقف شد، توضیح داد: برنامه مربوط به حضور کتایون ریاحی پخش خواهد شد. به هر حال پخش قواعدی فنی شامل رنگ، و صوت دارد و اگر برنامه‌ای در زمان مناسب به واحد پخش نرسد، نمی‌تواند به پخش برسد.

مهران مدیری شامگاه گذشته در «دورهمی» اعلام کرد: برنامه «دورهمی» در ایام نوروز به شکل هر شبی به روی آنتن خواهد رفت و بعد از عید خداحافظی خواهیم داشت.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    8 6
    یعنی سعید راد بهتر از ناصر ملک مطیعی بوده؟
  • محمد A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    4 10
    آخه من نمیدونم این حامد همایون یهو از کجا سبز شد آهنگاشم که ماشالا یکی از یکی مزخرقتر از مهران مدیری تعجب می کنم چون می دونم سلیقش این نیست ولی تن به هر میهمانی می ده
  • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    1 1
    واقعا متاسفم برای این خانم وطریقه صحبت کردنش