فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: بیش از یک میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در بازرسی از یک انبار کشف شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان اصفهان، حین گشت زنی در یکی از مناطق این شهرستان به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در بازرسی از خودرو توقیفی ۱۱۰ جفت کفش اسپرت زنانه، ۴۰ جفت کفش اسپرت مردانه، ۱۷۲ عدد کیف دستی چرم بزرگ، ۱۲۵ عدد کیف دستی چرم کوچک، ۲۵ عدد کیف کوله‌ای زنانه، ۲۷۴ عدد کمربند چرم، ۶۰ عدد ماسک صورت اسباب بازی، ۵۰۰ عدد چوب آویز لباس و ۹۸ عدد گیره لباس قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است، گفت: راننده این خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

شناسایی انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: بیش از یک میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در بازرسی از یک انبار کشف شد.

سرهنگ سعید سلیمیان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در راستای تحقق شعار سال و همچنین اجرای تدابیر قرارگاه عملیاتی «اقدام و عمل»، در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای دخانی قاچاق توسط یک دستگاه خودروی کشنده، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان با سرعت عمل خود توانستند خودروی مذکور را حین تردد در یکی از خیابان‌های شهر اصفهان متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ عدد کارتن انواع سیگار خارجی قاچاق که به طرزی ماهرانه در قسمت سقف کانتینر خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: راننده خودرو پس از دستگیری عنوان کرد در حال انتقال محموله به یکی از انبارهای سطح شهر بود که بلافاصله ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات، ۶ کارتن نسکافه، ۵ دستگاه تلویزیون ال ای دی، ۵۸ دستگاه پرینتر، ۱۸ گونی پارچه و ۶۳ کیسه ۲۰ کیلوگرمی قهوه که همگی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی و قاچاق بودند، کشف شد.

سرهنگ سلیمیان، گفت: در مجموع ارزش محموله‌های قاچاق توسط کارشناسان مربوطه، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده که در این رابطه نیز پرونده تشکیل و یک فرد متخلف نیز به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف کالای قاچاق

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 800097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =