پرداخت ۱۲.۵ میلیارد ریال هزینه خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ابتدای امسال تاکنون ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، فرید محبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این میزان در سرفصل های بیمه خدمات درمانی و خدمات ویژه درمانی شامل فرانشیز بستری، پاراکلینیک، دارو و نگهداری بیمار در منزل هزینه شد.

وی افزود: بیمه پایه کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان ساکن شهرهای با جمعیت افزون بر ۲۰ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمد اجرا می ‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مددجویان ساکن روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت این استان از خدمات بیمه سلامت روستاییان و عشایر بهره‌ مند هستند.

محبی عنوان کرد: ۱۰ هزار و ۱۷۶ نفر از مددجویان مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد کارت بیمه کمیته امداد امام خمینی (ره) دارند.

وی ابراز داشت: یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از مددجویان زیر پوشش ارائه خدمات درمانی به آنان است.

محبی گفت: ۸۲ مرکز درمانی در کهگیلویه و بویراحمد شامل بیمارستان ‌های دولتی و خصوصی، پزشکان عمومی و متخصص، آزمایشگاه، درمانگاه، فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی طرف قرارداد با کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان است.

وی اظهار داشت: هم اینک ۱۱۹ بیمار خاص و ۷۸۱ بیمار صعب ‌العلاج زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند و از حمایت‌ های این نهاد برخوردارند.

محبی افزود: از مجموع این ۹۰۰ بیمار خاص و صعب العلاج زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۲۴۰ نفر در منزل بستری هستند.

وی با اشاره به بالا بودن هزینه درمان بیماران خاص و صعب ‌العلاج، بیان کرد: انتظار می رود که نیکوکاران بومی و غیربومی با کمک‌ های نقدی خود یاری دهنده کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کاهش مشکلات این افراد باشند.

۳۲ هزار خانوار با جمعیتی افزون بر ۷۸ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که حدود ۹ درصد جمعیت این استان را شامل می شود.

فرید محبی کمیته امداد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =