تیم شفر غایبان زیادی برای دیدار مقابل سایپا دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نگاهی به لیست غایبان استقلال برای دیدار سخت در مقابل سایپا نشان می دهد که وینفرد شفر حتی برای انتخاب یازده بازیکن اصلی تیمش هم با چالشی جدی مواجه است.

فرشید اسماعیلی،روزبه چشمی،میلاد زکی پور و خسرو حیدری بازیکنانی هستند که به طور قطعی بازی عصر امروز را از دست داده اند. بازیکنانی که تا پیش از این در اکثر بازی های استقلال به طور ثابت در ترکیب تیم حاضر بوده  اند و در واقع ستون فقرات تیم شفر را تشکیل می دادند.

در این میان تعدادی از بازیکنان استقلال مثل وریا غفوری،سید حسین حسینی و علی کریمی هم تا همین یکی دو روز پیش در اردوی تیم ملی بوده اند و آن طور که باید و شاید نتوانسته اند در تمرینات روزهای اخیر استقلال حاضر باشند و مشخص نیست با چه میزان آمادگی به اردوی تیم باشگاهی شان برگشته اند و اینکه آیا می توانند در بازی امروز به میدان بروند یا نه. این دقیقا همان حالتی است که علی دایی هم در تیم خود با مهدی ترابی دارد و مشخص نیست که آیا این ملی پوش جوان می تواند فردا با پیراهن نارنجی سایپا مقابل استقلال به میدان برود یا خیر.

از طرفی دیگر تکلیف هافبک های خارجی استقلال هم مشخص نیست. مارکوس نویمایر که بیش از یک ماه است برای استقلال بازی نکرده و هنوز مشخص نیست که آیا برای بازی کردن آماده است یا نه. طارق همام هم که قبل از تعطیلات بازی های باشگاهی دچار آسیب دیدگی شده بود این روزها با استقلال تمرین می کند اما کسی از میزان آمادگی اش خبر ندارد.

در این آشفته بازار مصدومیت که بدون تردید استقلال را با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد، شاید این بار نوبت اعتماد به جوانان باشد. جوانانی که روزهای اخیر را در اردوی تیم ملی امید سپری کردند و زلاتکو کرانچار هم بسیار از آن ها تعریف کرد.

اللهیار صیادمنش،مهدی قائدی،رضا آذری و سجاد آقایی جوانان آینده داری هستند که دوتای اولشان شایستگی خود را در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان ثابت کردند و احتمالا با توجه به کمبود بازیکن، شفر مجبور خواهد شد که به دو جوان دیگرش هم اعتماد کند.

اعتمادی که قطعا هیچگونه ضرر و زیانی در آن وجود نخواهد داشت.

 

 

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =