استاندار: ارتش ایران از مصمم‌ترین، قدرتمندترین و پاک‌ترین‌ ارتش‌های دنیاست

استاندار لرستان گفت: ارتش با دفاع از تمامیت ارضی کشور پاسخ اعتماد امام خمینی(ره) را داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سید موسی خادمی در آیین روز ارتش با اشاره به حرکت هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) در دفاع از ارتش اظهار داشت: افراد زیادی از انقلاب اسلامی به دنبال حذف ارتش بودند، اما بر خلاف نظر آنان امام(ره) با د‌وراندیشی ‌و طی یک حرکت دقیق از آن دفاع کرد.

وی در ادامه افزود: اگر نظر آن افراد به کرسی می‌نشست معلوم نبود سرنوشت انقلاب اسلامی به کدام مسیر کشانده می‌شد، همچنان که سرنوشت خاصی دچار آن افراد شد.

دکتر خادمی با بیان اینکه حضرت امام(ره) خیلی زود پاسخ اعتماد خود را گرفت، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با دفاع از تمامیت ارضی کشور در ‌وقایع کردستان ‌و دفاع مقدس جواب این اعتماد را داد.

‌وی با تاکید بر اینکه امام(ره) با این تصمیم نقطه عطفی در تاریخ دفاع از کشور به وجود آورد، خاطرنشان کرد: امروز ارتش ایران یکی از مصمم‌ترین، قدرتمندترین و پاک‌ترین ارتش‌های دنیاست، همچنین در بین نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی از پاک‌ترین‌ها است.

دکتر خادمی ارتش را همچنان سرافراز، مقتدر و پاک‌تر در خدمت مردم و انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: علاوه بر وظایف ذاتی ارتش در زمینه امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور در حوزه خدمات‌رسانی و کمک به مردم و دولت نیز همیشه پیشتاز بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =