شهردار لاهیجان گفت: مدیران به جزء با همراهی سمن‌ها و جوانان در کار خود موفق نخواهند شد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ مسعود کاظمی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان افزود: از حمایت نهادهای مدنی و خصوصی در امور جوانان باید بهره برد و دولت به این نهادها توجه و حمایت کند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌روز زمین پاک اشاره کرد و افزود: شهرداری با همراهی جوانان عضو سازمان‌های مردم‌نهاد اقدام به پاک‌سازی مناطق گردشگری بام سبز و راه‌پله‌های آبشار کرد تا از مسافران و شهروندان بخواهد از ریختن زباله در معابر خودداری کنند.

وی به تشکیل جلسات ستاد ملی جوانان به ریاست رئیس‌جمهور اشاره کرد و اضافه کرد: ما از اسناد و مصوبات فرادست می‌توانیم برای توجه بیشتر به امور جوانان استفاده کنیم.

کاظمی بابیان اینکه انجمن جوانان کارآفرین فرصت خوبی برای استفاده از جوانان است افزود: شهرداری آمادگی دارد در گذاشتن عرصه‌های مختلف در این زمینه کمک  کند.

وی به حضور مشاوران جوان در ادارات اشاره کرد و گفت: حضور مشاوران جوان به‌طور مطمئن اتفاق بسیار مناسب و خوبی می‌تواند در هر مجموعه داشته باشد.

شهردار لاهیجان در این جلسه اعلام آمادگی کرد که شهرداری با همراهی آموزش‌وپرورش در هر محله امکاناتی را در اختیار مدارس قرار دهد تا به‌عنوان محل بازی در فصل تابستان مورداستفاده قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =