مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری از رسیدگی به 17 پرونده تخلف شرکت های حمل و نقل بار استان با قید فوریت خبر داد

احمد جمشیدی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین  ضمن تاکید بدون اغماض با متخلفین حوزه حمل و نقل در استان گفت:از ابتدای سال جاری بر شدت نظارت های میدانی بر شرکت های حمل و نقل بار افزوده شده و تاکنون 17 شرکت متخلف به کمسیون ماده 12 این اداره کل معرفی گردیده اند.

وی افزود: به منظور فراهم کردن امکان رسیدگی به موقع به تخلفات قابل طرح در کمیسیون های ماده 12 طبق ماده پنج آیین‌ نامه حمل بار و مسافر مصوب 1378 بمنظور اتخاذ رویه واحد در برخورد قانونی با تخلفات شرکت‌ها و موسسه‌های حمل ‌ونقل کالا و مسافربراساس دستورالعمل ابلاغ شده به 17 مورد تخلف رسیدگی و تصمیمات لازم دراین خصوص اتخاذ شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری در خصوص تخلفات انجام شده نیزعنوان داشت: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای استان را عدم رعایت بخشنامه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عدم کنترل مدیر فنی، مهار بار، اضافه تناژ شامل می گردد.

وی با بیان اینکه بزودی آرای این کمسیون بصورت عمومی اعلام می گردد ، اظهار داشت: سعی کردیم قانون ،مقررات و آرای باز دارنده و اثر گذار اولویت سیاست ها و برنامه های کمسیون ماده 12 استان باشد ،تا تامین حداکثری رفاه و آسایش برای مشتریان حمل ونقل جاده ای، در حوزه های کالا و مسافر محقق شود.

شایان ذکر است، کمیسیون ماده 12 برای رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای برون شهری با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان ، معاون حمل و نقل ،روسای ادارات کالا و مسافر ، روسای انجمن صنفی مربوطه و دبیر کمیسیون ماده 12 تشکیل می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =