مهر نوشت: استاندار اصفهان با اشاره به سنگ اندازی در راستای اجرای طرحی که در منطقه شرق اصفهان ۱۴ هزار اشتغال برای کشاورزان ایجاد می کند، گفت: به هیچ کس اجازه نخواهم داده که ناامنی برای سرمایه گذار ایجاد کند، در دستوری اکید به فرماندار اعلام کرده ایم که حتی از صبح در این منطقه چادر بزند و بخوابد تا ایجاد امنیت برای سرمایه گذار کند.

محسن مهرعلیزاده ظهر سه شنبه در مراسم نکوداشت روز ملی صنعت در اصفهان، اظهار داشت: برای خشک نشدن باغ‌ها در فلاورجان، مبارکه، اصفهان و غیره چاه‌هایی حفر شده اما در همین مدت هر تانکر آب از ۶۵ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

وی بیان داشت: اگر بنا بر بی‌قانونی باشد برخورد می‌کنیم و تا هفته آینده برخوردهای قانونی با این افراد و کسانی که آب را به قیمت گزاف می فروشند خواهیم کرد که تعجب خواهند کرد.

استاندار اصفهان با اشاره به طرحی که در منطقه شرق مطرح شده و می‌تواند ۱۴ هزار اشتغال ایجاد کند، گفت: به دلیل خشک شدن زاینده‌رود و عدم امکان کشاورزی در شرق اصفهان ۲۵ هزار سرپرست خانوار بیکار شده‌اند اما حالا که می‌خواهند این طرح را اجرا کنند عده‌ای برای منافع شخصی ناامنی ایجاد می‌کنند.

وی با اعلام اینکه به هیچ کس اجازه نخواهم داده که ناامنی برای سرمایه گذار ایجاد کند، گفت: در دستوری اکید به فرماندار اعلام کرده ایم که حتی از صبح در این منطقه چادر بزند و بخوابد تا ایجاد امنیت برای سرمایه گذار کند.

مدیر تامین اجتماعی گروکشی کند برکنار می شود

مهرعلیزاده با اشاره به اینکه باید خودمان به یکدیگر رحم کنیم، اظهار داشت: در حال حاضر از سد زاینده رود ۲۰ مترمکعب آب باز می‌شود اما هشت مترمکعب آن به شهر می‌رسد که باید آب شرب دو میلیون نفر را تأمین کند.

وی در خصوص تمدید نشدن دفترچه‌های بیمه کارگران به دلیل معوقات افزود: بعد از ۴ بار مکالمه و پس از چند ماه هنوز مشکل دفترچه‌ها حل نشده که اگر مشکل قانونی است باید برطرف شود.

استاندار اصفهان افزود: اگر مدیر تأمین اجتماعی شرایط را درک نمی‌کند همان بهتر که نباشد و سرپرستی برای این اداره مشخص شود تا دفترچه‌ها را تمدید کنند چراکه الان وقت گروکشی نیست؛ نمی‌بینید دشمنان چه نقشه‌هایی برای ما دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =