در روز یکشنبه ۲۴ تیر، خبرهای دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت بسیاری را به خود جلب کرد. گزارشی درباره جنجال‌های یک ماهه صدا و سیما به همراه گفت‌وگو با ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک هم پربازدید شدند.

در سرویس سیاست، سخنان رهبر انقلاب در نشستی با اعضای هیات دولت با عنوان به‌ جد معتقدم دولت می‌تواند بر مشکلات فائق آید، مهم‌ترین خبر بود. در ادامه، کاربران زیادی خواستند بدانند چرا جهانگیری به‌جای تکذیب سکوت می‌کند؟ نقدی بر اظهارنظر امام جمعه موقت اصفهان نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، احمدی‌نژاد و روحانی چقدر نفت فروختند؟ بازدید زیادی داشت. کاربران زیادی نیز روی خبر قیمت آپارتمان‌های ۱۰ تا ۲۰ سال ساخت در تهران کلیک کردند. صعود قیمت‌ها در بازار طلا و ارز دیگر خبر پرمخاطب بود.

در سرویس فرهنگ، عکسِ پسران جمشید مشایخی بر بالین پدر در بیمارستان، بینندگان زیادی پیدا کرد . کاربران فرهاد جم در نقش یک روحانی در سریال «ستایش» را هم پسندیدند. بسیاری هم روی از پویول تا مائده، جنجال‌های ناتمام صداوسیما کلیک کردند.

در سرویس جامعه، بسیاری روی خبر ما عامل فسادیم، آقای امام جمعه؟ کلیک کردند. ۴ تغییر مدیریتی در ناجا دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. هویت سلطان سکه مشخص شد هم کلیک خورد.

در سرویس بین‌الملل، ظرف غذای ترامپ و پوتین هم آماده شد در صدر اخبار نشست. کاربران زیادی هم روی بحرانی شاید خطرناک‌تر از داعش درعراق کلیک کردند. ورود بمب‌افکن‌های روسیه به حریم هوایی کره‌جنوبی دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، آقای کی‌روش! همین حالا از تیم‌ملی برو کلیک زیادی خورد. همچنین خبر علی انصاریان را کنترل کنید مورد توجه قرار گرفت. گفت‌وگوی اختصاصی خبرآنلاین با ستاره بلژیک هم بازدید زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =