۲ مصاحبه‌ای که در تاریخ ورزش ماندگار خواهد شد

رییس فدراسیون وزنه‌برداری حرفی زده که یکی دو سال قبل مشابه‌اش را علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران زده بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی مرادی امروز مصاحبه ای انجام داده و از این گفته که امیدوار است بانوان وزنه برداری در المپیک 2024 مدال طلا کسب کنند. در شرایطی که مرادی بازنشسته است و شاید در آن سال اصلا در ورزش حضور نداشته باشد.

شهریور نود و هفت
علی مرادی  " امیدواریم سال ۲۰۲۴ نخستین مدال طلای بانوان ایران در المپیک را وزنه‌برداران کسب کنند و برای تحقق این مهم برنامه‌ریزی می‌کنیم. " وقتی علیرغم بازنشسته بودن برای ریاست فدراسیون در دو دوره ی دیگر برنامه ریزی کردی!

از مدیری که از الان برای 6 سال دیگر برنامه ریزی دارد یک سئوال ساده داریم؟ آقای مرادی عزیز! 6 سال دیگر پیشکش، می شود بفرمائید برای مسابقات جهانی ترکمنستان که همین دو ماه دیگر برگزار می شود چه نتیجه ای را متصور هستید و تیم در چه رده ای قرار می گیرد؟

مرداد نودوشش
علیرضا منصوریان: تا سال ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۳ یکی از قدرت‌های ایران و آسیا خواهیم شد!
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش مقابل سایپا وعده‌ای عجیب داد! منصوریان در نشست خبری گفت: ما دو باخت در لیگ داریم، اما فونداسیون این تیم را به نحوی درست کرده‌ام که تا سال ۱۴۰۲ یا ۱۴۰۳ یکی از قدرت‌های آسیا خواهیم شد. در آینده روزی را می‌بینم که استقلال یکی از ابرقدرت‌های ایران و آسیا خواهد شد!"


251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =