۰ نفر
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

ایسنا نوشت: تیم ملی فوتبال برزیل توانست با تک گل میراندا آرژانتین را در یک دیدار دوستانه شکست دهد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین و برزیل سه شنبه شب در یک دیدار دوستانه در عربستان به مصاف هم رفتند که سلسائو با ستاره های خود آرژانتین بدون لیونل مسی را با یک گل شکست داد.

در نیمه اول اغلب توپ و میانه میدان در اختیار سلسائو قرار داشت اما این تیم موقعیت های کمی روی دروازه آرژانتین ایجاد کرد و از آن ها نتوانست بهره ببرد. در مقابل شاگردان لیونل اسکالونی با آرامش پیش می رفتند و در حمله و موقعیت سازی عجله ای نداشتند. بهترین فرصت آلبی سلسته توسط پائولو دیبالا ایجاد شد. شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت. پیش از این میراندا فرصت گلزنی برای برزیل داشت که اوتامندی اجازه نداد توپ وارد دروازه شود. در لحظات پایانی این نیمه داور یک خطا در محوطه جریمه به نفع سلسائو اعلام کرد اما ضربه نیمار به دیوار دفاعی برخورد کرد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم آرژانتین بازی بهتری به نمایش گذاشت. این تیم در دقایق نخست چند حمله سریع به سمت دروازه برزیل داشت که هیچ یک به گل تبدیل نشد. در دقیقه ۵۳ دنیلو به بیرون رفت و فابیانو جایگزینش شد. دقایقی بعد گابریل ژسوس نیز زمین بازی را ترک کرد تا ریچارلیسون به میدان برود. از طرفی پائولو دیبالا جای خود را به لائوتارو مارتینس داد. دقایقی پس از این تعویض برزیل دوباره به روند سابق خود بازگشت و به سمت دروازه آلبی سلسته حمله کرد. آرتور یک شوت سرکش به سمت دروازه آرژانتین زد که رومرو به خوبی آن را دفع کرد. دوباره این تیم در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد که نیمار با اختلاف زیادی آن را به بیرون زد. توپ در ۲۰ دقیقه پایانی در اختیار زردپوشان بود. سالویو و مارکوس آکونیا برای آلبی سلسته لا میدان رفتند. در دقیقه ۸۳ داور یک ضربه آزاد به نفع سلسائو اعلام کرد که شوت کاسمیرو با برخورد به بازیکنان حریف با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۷ جوانی سیمئونه به جای مائورو ایکاردی به میدان رفت. برزیل در وقت های اضافه می توانست به گل برسد اما اوتامندی باز هم اجازه نداد دروازه شان باز شود و توپ را به کرنر فرستاد. سلسائو در لحظات پایانی مدام حمله می کرد و به دنبال گل پیروزی بود. در نهایت این اتفاق افتاد و میراندا با پاس نیمار دروازه آرژانتین را باز کرد. برزیل با یک گل رقیب قدیمی اش را شکست داد.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =