سید مهدی مقدسی، نماینده اراک، خنداب و کمیجان در بازدید از دفتر خبرگزاری خبرآنلاین استان مرکزی ظهر امروز بیان کرد: تحقیق و تفحص حق قانونی هر نماینده است ولی نه اینکه اتهام زدن های بی اساس زده شود. اگر ابهام و شبهه ای است اجازه دهند تا بررسی ها انجام شود چرا که قانون اجازه نمیدهد به کسی بی اساس اتهام زده شود.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: هیچ مجوز شرعی و اخلاقی برای اتهام زنی وجود ندارد و انتظار رعایت اخلاق مداری را داریم.
مقدسی اظهار داشت: در عملکرد خود سربلند بوده ام و خوشبختانه تاکنون یک پرونده مالی هم نداشته ام.

وی ادامه داد: فعالان سیاسی اجازه ندهند بد اخلاقی در جامعه شیوع پیدا کند و اجازه ندهند افرادی که با کانال های جعلی سعی در تخریب و اتهام زنی دارند به فعالیت خود ادامه دهند.

مقدسی افزود: اعتقاد داریم در شرایط فعلی قوای سه گانه در کنار هم باشند و بایستی انسجام ملی صورت گیرد. همچنین اولویت های کاری مجلس تغییر کند و لوایح در دستور کار قرار گیرد. در دولت نیز همینطور باید از افراد اندیشمند دعوت شود و از اندیشه و فکر آنان استفاد شود.

نماینده اراک کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود : حضور رئیس جمهور و سوال از ایشان ارزنده است ارتباط رئیس‌جمهور با مجمع نمایندگان استان ها ضعیف است اما سوال خاص از رئیس جمهوری که با انگیزه خاص و اهداف سیاسی مطرح شد مورد تایید ما نیست و منقد آن هستیم و هیچ گاه در این زمینه بازی نمی‌کنیم. از رئیس جمهور انتظار داریم از ناگفته ها و مسائل پشت پرده سخن بگوید.

وی عنوان کرد: ما منتقد دولت هستیم تا مشکلات مردم مرتفع گردد و هر کجا که ایراد و انحرافی باشد مدعی خواهیم شد.
مقدسی ادامه داد: همواره حامی جامعه کارگری بودم و هستم و با صراحت برای حمایت از کارگران صحبت کردم. هفته ای نیست که پیگیر مشکلات آذراب و واگن پارس و هپکو نباشم.

وی تصریح کرد: اجازه نمیدهیم یک متر از زمین هپکو فروخته شود. وزیر اقتصاد قول داده که ظرف دو ماه آینده ساماندهی هپکو و مدیریت آن را اولویت کار خود قرار دهد.

مقدسی افزود: به زودی در دفاع از رسانه های مکتوب در مجلس صحبت خواهم کرد تا علاوه بر انتقال مشکلات از وزارت مربوطه بخواهم تا اقدامات عملی برای نجات نشریات کشور را انجام دهند.

وی متذکر شد: از شورای عالی فضای مجازی ارتباطات، اطلاعات و ارشاد انتظار داریم در حوزه اطلاع‌رسانی طوری عمل کند که رسانه‌های مکتوب مجوز کانال های مجازی را بدهند و این رسانه‌ها بتوانند علاوه بر اطلاع رسانی اقدامات مکمل انجام بدهند، کانال های مجازی باید شناسنامه دار و قانونمند باشند و صدور کانال رسانه های مکتوب در فضای مجازی اقدامی بسیار ضروری و موثر است.

مقدسی اضافه کرد: در شبکه مجازی فعالیت های غیر قانونی با سیم‌کارت‌های غیرقانونی از خارج از کشور کارهایی انجام میدهند که موجب بروز بد اخلاقی در جامعه است. سیم کارت‌های جعلی با پشتوانه های خاص جامعه را تهدید می‌کند و این خطر جامعه را به انحراف می‌کشد. کلیه سیاسیون متعهد و شناسنامه‌دار که فعالیت آنها قابل احترام است باید اجازه نشر اکاذیب را توسط افراد خواست بگیرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =