بزرگترین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی درچهارمحال وبختیاری برگزار می‌شود

دبیر اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در 68 رشته ورزشی بانوان و آقایان در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، ایرج فاضلیان با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در استان همزمان با سراسر کشور و با شعار "ورزش، دوستی و آینده‌ای بهتر" اظهار داشت: این المپیاد 30 آبان لغایت 9 آذرماه سال جاری در رده سنی 12 تا 15 سال و در 68 رشته ورزشی برگزار می‌شود.

رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان هدف از برگزاری این المپیاد را توسعه رویکرد عدالت محوری، جذب، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی، افزایش غرور و افتخارآفرینی، توزیع و نگاه متوازن به منابع در استان‌ها، استفاده از ظرفیت حداکثری با هدف جذب و پرورش استعدادهای ورزشی، پشتوانه سازی و تقویت تیمهای ملی، توسعه فرهنگی ورزش قهرمانی و حضور پرقدرت در بازیهای المپیک جوانان 2022 عنوان کرد.

وی رشته‌های ورزشی اسکیت، اسکواش، بسکتبال 3*3، بسکتبال سالنی، بدمینتون، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیر و کمان، تکواندو، جودو، دوچرخه‌سواری، دو و میدانی، راگبی، ژیمناستیک، سه گانه، سنگنوردی، شطرنج، شمشیربازی، فوتسال، فوتبال، قایقرانی، کبدی، کاراته، وزنه‌برداری، ووشو، والیبال ساحلی، هندبال سالنی و هاکی را رشته‌های مشترک برای آقایان و بانوان عنوان کرد.

به گفته رییس گروه ورزش قهرمانی استان، رشته های ورزشی بولینگ و بیلیارد، بوکس، سپک‌تاکرا، شنا، شیرجه، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، موتورسواری و اتومبیلرانی، والیبال ساحلی و هندبال ساحلی, رشته‌های اختصاصی برای آقایان در این المپیاد خواهند بود.

فاضلیان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی ورزشکاران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی می بایست قبل از حضور در مسابقات اطلاعات فردی خود را در سامانه ملی سرمایه انسانی ورزش کشور (مبین) ثبت نمایند.

ایرج فاضلیان

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =