سرمربی نساجی قائمشهر هم پس از دیدار مقابل سپاهان به داوری اعتراض گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام پس از بازی به داوری به شدت اعتراض کرد. او درباره پنالتی ای که در دقیقه 96 برای سپاهان گرفته شد گفت: این پنالتی خیلی برای ما عجیب بود. من نمی گویم اشتباهات عمدی است ولی چرا اشتباهات سهوی فقط به ضرر ما اتفاق می افتد. در شش بازی امتیاز از دست ما رفته. بازی تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال و حالا هم سپاهان. 

سرمربی نساجی قائمشهر در ادامه افزود: می خواستند روحیه پرسپولیس قبل از بازی با السد خراب نشود آن اتفاق ها افتاد. بازی استقلال هم می خواستند روحیه استقلال قبل دربی خراب نشود. بازی تراکتورسازی هم باز پنالتی گرفتند. در بازی با فولاد که اصلا عجیب ترین پنالتی را گرفتند. بازی پارس جنوبی گل سالم ما را در دقیقه 82 نپذیرفتند. نمی دانیم جواب هوادارها را چه بدهیم. صبر هوادار نساجی لبریز شده. ما دیگر نمی خواهیم آدم خوب ماجرا باشیم. 

نکونام درباره دیدار با سپاهان که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و در دقیقه 96 یک پنالتی به ضرر نساجی گرفته شد گفت: در این بازی هم داور یک پنالتی صددرصد برای ما نگرفت و پنالتی آنها هم که اصلا پنالتی نبود. در یک صحنه بازیکن آنها تکل خشن زده که حتی داور می توانست کارت قرمز بدهد اما به بازیکن ما کارت زرد داد. یک خطای سه و چهار هم یک خطای صددرصد روی بازیکن ما بود که داور حتی کارت زرد هم نشان نداد.

 

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =