ایران نوشت: دختر ایرانی که قصد داشت با پسری افغان ازدواج کند وقتی با پاسخ منفی خانواده‌اش رو به رو شد سناریوی یک فرار ساختگی را طراحی کرد.

چند روز قبل مرد میانسالی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن دختر20 ساله‌اش خبر داد. وی گفت: دخترم مهرنوش مدتی است که با یک جوان افغان آشنا شده است. چند وقت قبل پسر افغان به خواستگاری دخترم آمد اما از آنجایی که ما ایرانی بودیم و او افغان با این ازدواج مخالفت کردم. صبح امروز دخترم برای خرید از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. مطمئنم که با او فرار کرده است.با شکایت مرد میانسال تحقیقات به دستور سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد.

در نخستین گام کارآگاهان به سراغ پسر افغان رفتند. خواستگار 23 ساله به محض مشاهده مأموران گفت: سال‌ها قبل برای کار به ایران آمدم و در کارگاه خیاطی مشغول به کار شدم. چند وقت قبل در فضای مجازی با مهرنوش آشنا شدم. مدتی از این آشنایی گذشته بود که با مهرنوش قرار ملاقات گذاشتم. از آشنایی ما هر چه می‌گذشت من بیشتر به او علاقه‌مند می‌شدم.
درنهایت به خواستگاری‌اش رفتم. با آنکه مهرنوش به من علاقه داشت اما خانواده‌اش به خاطر افغان بودنم با این ازدواج مخالفت کردند. مهرنوش پیشنهاد داد اگر فرار کنم و یک روز به خانه نروم، خانواده‌ام با این ازدواج موافقت می‌کنند. به همین دلیل روز حادثه او به خانه دوستم که متأهل است رفت و نزد همسر دوستم ماند. تا خانواده‌اش فکر کنند او فرار کرده و ما بتوانیم باهم ازدواج کنیم.با اعترافات پسر افغان، مأموران دختر جوان را پیدا کرده و تحویل خانواده‌اش دادند.


17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =