گوگل: اپل و مایکروسافت لپ‌تاپ و نرم‌افزارهای به‌دردنخوری می‌سازند

مک بد است و ویندوز ننگ! فقط یک کروم بوک بخر! این شعار تبلیغاتی این روزهای گوگل برای فروش سیستم‌های مجهز به کروم او اس است.

به گزارش خبرآنلاین، گوگل ظاهراً فقط خودش و سیستم‌هایش را قبول دارد و این روزها قبل از شروع مجدد مدرسه و دانشگاه روی تبلیغات سخت‌افزار و نرم‌افزار کروم به‌شدت تبلیغ کرده و البته علیه رقبا نیز شایعه‌پراکنی می‌کند.{لینک}

گوگل جوری از خود تعریف کرده است{لینک} که هر لپ‌تاپ دیگری حکم دریای ناامیدی داشته که به‌وسیله باد شکنجه می‌شود. در این تبلیغ از حمایت ضدویروسی روی کروم بوک سخن گفته، درحالی‌که گوگل نمی‌داند ویندوز 10 مجهز به ضدویروس قوی بوده و بسیاری از فایل‌های خطرناک را دفع می‌کند.

از سوی دیگر آپدیت‌های اپل، همچنان این سیستم را امن نگه‌داشته است اما گوگل چشمان خود را به روی این موضوع بسته است.

این روزها پیکسل بوک 1500 دلاری گوگل به‌قدری گران است که دانش آموزان قدرت خرید ندارند و مایکروسافت با عرضه «سرفیس گو» ارزان‌قیمت توجه دانش آموزان و دانشجویان را به خود جلب کرده است.

 

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    2 19
    اپل اگه شرکت خوبی بود اون مکینتاش موهاویش رو سریع برا کاربرای عادیش آماده میکرد. دو ماهه نمیتونه جمش کنه. مایکروسافتم اگه بدرد می خورد بعد این همه سال ویندوزشو میکرد دری یا چمدونم یه خونه ای جایی چیزی توی این گرونی ب خدا بازم دم خدای اینفورمیشنی مثل گوگل گرم ک هیچ سوالیو بی جواب نمیزاره