روز نخست چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی و جایزه بزرگ کاراته جام صلح و دوستی با درخشش کاراته‌کاهای ایرانی در سالن دورنالاریوواسی مجموعه ورزشی غدیر ارومیه همراه بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی با حضور ۲۸۹ کاراته کا از ۱۳ کشوردر قالب ۶۰ باشگاه از صبح و عصر ح جمعه ۲۶ مرداد ماه در ارومیه برگزار شد.

در نخستین روز پیکارها کاراته کاهای رده سنی نوجوانان در دو بخش کاتا و کومیته به روی تاتامی رفتند که حاصل آن قهرمانی تیم ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۵ نقره و ۸ برنز بود. تیم ترکیه با یک طلا دوم شد. جمهوری آذربایجان با یک نقره و یک برنز و قزاقستان با ۳ برنز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

روز نخست کاراته بین المللی ارومیه

همچنین ۴ وزن کومیته و کاتا جوانان و وزن منهای ۶۷ کیلوگرم بزرگسالان به میدان رفتند که نتایج ذیل بدست آمد:

در بخش نوجوانان

کاتای انفرادی، محمد مصطفی ظفری زاده از ایران(فارس) اول شد. محمدصدرا شیدزی از ایران (آذربایجان شرقی) مقام دوم را بدست آورد. گابیدن اورانبایف از قزاقستان و متین زارع از ایران مشترکاً سوم شدند.

وزن منهای ۵۲ کیلوگرم، هیوا عزیزنجات از ایران (کردستان) اول شد. محمد الهیاری از ایران (آذربایجانغربی) در مکان دوم قرار گرفت. مرتضی کریمی از ایران (البرز) و مازیار حبیب پور از ایران (گیلان) سوم شدند.

وزن منهای ۵۷ کیلوگرم، حسین مهدیون از ایران (البرز) بر سکوی اولی ایستاد. مهدی کاظمی از ایران (گیلان) دوم شد. حسین ممدی از جمهوری آذربایجان و حسین خدری از ایران (قم) مشترکاً در رده سوم قرار گرفتند.

وزن منهای ۶۳ کیلوگرم، ارشیا فیض از ایران اول شد. اسماعیل ماهاباتلی از جمهوری آذربایجان در رده دوم قرار گرفت. نیما خادمی نیا از ایران (مازندران) و دامیر کمال از قزاقستان عنوان مشترک دومی را کسب کردند.

وزن منهای ۷۰ کیلوگرم، سهیل میدان رو از ایران (آذربایجانغربی) در مکان نخست قرار گرفت. علی توکلی از ایران دوم شد. ملس یوموخامد از قزاقستان و محمد سروش محمدنیا از ایران سوم مشترک شدند.

وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم، بوراک اوزگونوز از ترکیه مقام اول را کسب کرد. هادی محمد طاهری از ایران (مرکزی) در رده دوم ایستاد. محمدجواد بارانی از ایران و محمد نمازی از ایران (اصفهان) سوم شدند.

در بخش جوانان

کاتای انفرادی، مهدی رضایی از ایران اول شد. محمدمهدی شجاعی از ایران عنوان دومی را کسب کرد. مجید وکیلی از ایران(قم) و پویا حبیبی از ایران مشترکاً سوم شدند.

وزن۵۵- کیلوگرم، بوراک اوزدمیر از ترکیه در مکان نخست قرار گرفت. مهرتاش زهی پور از ایران(البرز) دوم شد. دارخان تیرمولایف از جمهوری آذربایجان و پوریا اقدسی از ایران سوم مشترک شدند.

وزن۶۸ - کیلوگرم، صابر صالحی از ایران(آذربایجانغربی) در مکان نخست قرار گرفت. کامران بصیری از ایران(البرز) در مکان دوم ایستاد. آسین اسماعیلوف از جمهوری آذربایجان و یونس عیوضی از ایران(آذربایجانغربی) سوم مشترک شدند.

وزن ۷۶- کیلوگرم، حسن ارسلان از ترکیه بر سکوی قهرمانی ایستاد. انس بولوت از ترکیه دوم شد. رایبک عبدسلیم از فرانسه و نورکانت آژیکانوف از قزاقستان سوم شدند.

وزن ۷۶+ کیلوگرم، عمر فاروک از ترکیه اول شد. آلمات موراتوف از قزاقستان در مکان دوم قرار گرفت. نوید محمدی از ایران و فرهات دمیر از ترکیه سوم مشترک شدند.

روز نخست کاراته بین المللی ارومیه

بخش بزرگسالان

وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، ویتیکیوس فیگورا از برزیل اول شد. هامون درفشی پور از ایران در مکان دوم ایستاد. سیدعلی کریمی و میلاد افشانی هر دو از ایران سوم شدند.

شنبه ۲۷ مرداد با برگزاری ۳ وزن کومیته جوانان و بزرگسالان و کاتای انفرادی بزرگسالان پیگیری می شود.

فردا و در ادامه چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی جام وحدت و دوستی، ابتدا کاتاروها به روی تاتامی می روند. طبق برنامه اعلام شده مبارزات کاتا از ساعت ۹.۳۰ آغاز می شود.ر ادامه کومیته کاهای وزن منهای ۶۱ کیلو گرم رده جوانان از ساعت ۱۱.۳۰ به مبارزه می پردارند.کاراته کاهای سنگین وزن بزرگسالان در اوزان منها و به اضافه ۸۴ کیلوگرم هم از ۱۳.۳۰ به میدان می روند.

در آخرین روز مسابقات، روز یکشنبه مبارزات دو وزن منهای ۶۰ و منهای ۷۵ کیلوگرم بزرگسالان برگزار خواهد شد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =