چهاردهمین دوره مسابقات بین‌المللی کاراته جام اورمیا-اوپن ظهر امروز به پایان رسید و تیم کاراته ایران با کسب ۱۰ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۲۳ برنز بالاتر از ترکیه و جمهوری آذربایجان به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی ارومیه ظهر امروز در سالن دورنالاریوواسی مجموعه ورزشی غدیر این شهر به پایان رسید.

در پایان این دوره از رقابت ها تيم ايران با كسب ۱۰ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۲۳ برنز بر سكوی قهرماني ايستاد، تركيه با ۴ طلا، يك نقره و ۱ برنز دوم شد و جمهوری آذربايجان با ۲ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز در مكان سوم قرار گرفت.

قزاقستان با ۱ طلا، ۱ نقره و ۵ برنز چهارم، برزيل با ۱ طلا در جایگاه پنجم قرار گرفتند و تيم های آمريكا، فرانسه و اكوادور هر كدام با ۱ برنز مشتركاً ششم شدند.

اما در رده بزرگسالان تيم ايران ۳ طلا، ۶ نقره و ۸ برنز اول شد، جمهوری آذربايجان با ۲ طلا و ۲ برنز مقان دوم را کسب کرد و برزيل با يك طلا در مكان سوم ايستاد ضمن اینکه تيم های آمريكا و اكوادور با يك برنز مشتركاً چهارم شدند.

در رده جوانان تیم ترکیه با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، ایران با ۲ طلا، ۴ نقره و ۷ برنز دوم شد و تیم قزاقستان با یک طلا، یک نقره و ۲ برنز در مکان سوم ایستاد ضمن اینکه تیم های جمهوری آذربایجان و فرانسه هر کدام با یک برنز چهارم شدند.

در رده نوجوانان هم، ایران با کسب ۵ مدال طلا، ۵ نقره و ۸ برنز مقام اول، ترکیه با یک طلا مقام دوم و جمهوری آذربایجان با یک نقره و یک برنز و قزاقستان با ۳ برنز به ترتیب سوم و چهارم شدند.

روز نخست کاراته بین المللی ارومیه

نتایج روز پایانی

امروز و در روز پايانی مسابقات كاراته كاهای برتر ۲ وزن رده سنی بزرگسالان مشخص شدند:

در وزن ۶۰- كيلوگرم، علی مسکینی از ایران (استان کرمانشاه) اول شد. محمد شایگان از ایران (استان قم) در مكان دوم قرار گرفت. مجتبی شکوهی از ایران (استان تهران) و میثم ادهمی از ایران (استان تهران) سوم شدند.

در وزن ۷۵- كيلوگرم هم، سمیر محمداف از جمهوری آذربایجان بر سكوی قهرماني ايستاد، علی اصغر آسیابری از ایران (استان قزوین) نايب قهرمان شد و نوروز علی اف از جمهوری آذربایجان و مهدی شهگلی از ایران (استان همدان) سوم دست یافتند.

از نکات جالب این رقابت‌ها، حضور بانوان تماشاگر و خانواده‌ها برای تماشای این رقابت ها بود ضمن اینکه حضور خاویر اسکالانته رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی کاراته نیز از مهم ترین اتفاقات رقابت ها به شمار رفت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =