سازمان صمت در حال پیگیری تأمین لاستیک رانندگان خودروهای سنگین است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود لاستیک خودروهای سنگین در چهارمحال و بختیاری، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال پیگیری برای تأمین لاستیک این خودروها است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،احمد جمشیدی با اشاره به کمبود لاستیک خودروهای سنگین در چهارمحال و بختیاری، گفت: این مسئله مشکلاتی را برای رانندگان بخش باربری ایجاد کرده است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حال پیگیری برای تأمین لاستیک این خودروها است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در ماه‌های اخیر قیمت لاستیک، قطعات و روغن خودروهای سنگین افزایش داشته است که این مسئله فشار مضاعفی را به رانندگان تحمیل کرده است و ما در تلاش هستیم با رایزنی به رانندگان این خودروها یارانه خرید این قطعات را بدهیم و یا قیمت لاستیک خودرو و قطعات را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه تاکنون این مشکل در امر جابه‌جایی بار چهارمحال و بختیاری مشکلی ایجاد نکرده است، خاطرنشان کرد: در روز گذشته 216 بارنامه درون استانی و 418 بارنامه برون استانی توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صادر شده است.

جمشیدی در پایان با اشاره به اینکه اهم مشکلات رانندگان در ماه‌های اخیر رفع شده است، افزود: حدود 10377 نفر تاکنون در سامانه بیمه تکمیلی رانندگان ثبت‌نام کرده‌اند.

احمد جمشیدی

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =