فارس نوشت: رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی از جذب قریب به 2 هزار نیرو در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی با برگزاری آزمون در مهرماه خبر داد.

مریم گیلوری  در همدان با اشاره به اجرای کاردکس الکترونیک پرستاری در همدان، اظهار کرد:‌ با این طرح برنامه‌های مراقبتی و درمانی بیماران به صورت جدول مشخص شده است.

وی با بیان اینکه سوابق بیماری، مصرف داروها، مراقبت‌ها، آزمایش‌های بیماران و تمام خدمات پاراکلینیک در کاردکس الکترونیک موجود خواهد بود، گفت:‌ برنامه‌ریزی و پیگیری‌های کاردکس الکترونیک کار پرستار را راحت و احتمال خطاها را کم خواهد کرد.

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بیمارستان آتیه طی سال‌های اخیر، افزود: این بیمارستان با توجه به برنامه ارتقای هتلینگ سازمان تامین اجتماعی از سال 93، بهترین مجری بوده است.

وی بیان کرد: کاردکس الکترونیک نیز اقدام در حوزه فرایندی است که در این زمینه نیز خوشبختانه کارشناسان بیمارستان آتیه همواره پیش قدم بوده‌اند.

مریم گیلوری

گیلوری از جمعیت 16 هزار نفری گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: مشکلات پرستاری در کشور کم نیست اما پرستاری سازمان تامین اجتماعی نسبت به نیروهای پرستاری سایر سازمان‌ها پیشروترند و این به دلیل بهتر دیده شدن مشکلات این قشر است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای پرستاری در سال 96 خیلی بهتر دیده شدند، گفت:‌ سعی کرده‌ایم نیروهای پرستاری را در تکمیل کادر و توسعه خوب ببینیم.

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی از برگزاری آزمون استخدام نیروی پرستاری سازمان تامین اجتماعی طی مهرماه خبر داد و افزود: قسمتی از مشکلات دریافتی پرستاری به دستورالعمل‌ و احکام حقوقی برمی‌گردد که از وزارت بهداشت دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت حقوق و مزایای پرستاران سازمان تامین اجتماعی نسبت به سایر سازمان‌ها به‌روزتر است، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم اقدامات خوب حوزه پرستاری که طی یکی دو سال اخیر برداشته شده را تکمیل کنیم.

گیلوری با اشاره به اینکه با ابلاغ نرم پرستاری بهترین ضریب تخت به پرستار 1.5 تا 2 اعلام شده است، افزود:‌ قدم‌های خوبی برای پرستاری برداشته شده اما نمی‌توان گفت ایده‌آل است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا کمبود نیرو وجود دارد؟، گفت: کمبود نیرو در تامین اجتماعی مانند سایر سازمان‌ها وجود دارد و هیچ بیمارستانی نمی‌تواند بگوید که مشکلی ندارد اما درصدد کاهش درصد آن هستیم.

رئیس گروه پرستاری سازمان تامین اجتماعی از جذب قریب به 2 هزار نیرو در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد و افزود: بخش بزرگی از این نیروها را در حوزه پرستاری به کار خواهیم گرفت، 300 نفر نیرو در بخش تکمیل کادر، تعدادی در توسعه و افت نیروها به کار گرفته می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح هومکر در کشور، گفت: مخالف این طرح نیستیم و در دنیا اجرا می‌شود که قطعاً کمک کننده است.

گیلوری تصریح کرد:‌ این طرح باعث می‌شود که تخت‌های بیمارستان نابجا اشغال نشود اما باید کمیته‌های اجرایی و نظارتی و بسته‌های خدمتی و ... مشخص و شفاف باشد تا مشکلاتی را برای بیمارستان، پزشک، پرستار، بیمار و مراکز هومکر ایجاد نشود.

وی بیان کرد: از طریق همکاری سازمان تامین اجتماعی با وزارت بهداشت بسته خدمتی استاندارد پرستاری در منزل برای بیمار در حال ارائه است.

وی با بیان اینکه هر سال شاخص‌ها برای ارتقای عملکرد سختگیرانه در نظر گرفته می‌شود و اگر اقدامات تغییر پیدا نکند قطعاً انتخاب دوباره‌ای نخواهد بود، گفت: با تلاشی که همدان در این زمینه دارد قابلیت انتخاب دوباره را خواهد داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =