جوایز آثار و هنرمندان برتر چهارمین جشنواره تئاتر باران با حضور هنرمندانی چون امین تارخ، هانیه توسلی، ستاره اسکندری و ... اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم پایانی چهارمین جشنواره تئاتر باران، شب گذشته با بزرگداشت امین تارخ، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون و معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

در این مراسم هنرمندانی نظیر مسعود رایگان،امین تارخ، رویا تیموریان، نسیم ادبی، هانیه توسلی، ستاره اسکندری، ساناز بیان، مهران رنجبر، احمد سلگی، مهدی شجاعی و ... حضور داشتند.

امین تارخ در این مراسم با حضور روی صحنه، تابلوی پرتره نقاشی خود را که توسط علی خالق کشیده شده است، به همراه لوح تقدیر از رویا تیموریان دریافت کرد.

این بازیگر در سخنانی گفت: «احساس می‌کنم در شرایط عجیب اقتصادی و اجتماعی زندگی می‌کنیم و خوشحالم که در چنین شرایطی استقبال از سینما و تئاتر خوب است. باید سپاسگزاری کنم از تئاتر باران که این بزرگداشت را رقم زدند و هنرجویانی که امشب مرا همراهی کردند.»

تارخ در ادامه افزود: «خیلی خوشحالم که این موقعیت را داشتم که بتوانم کنار جوان‌ها کار کنم، باید اعتراف کنم هیچ‌گاه این‌قدر خوشحال نبوده‌ام که روی صحنه تئاتر بایستم واحساس می‌کنم آدم خوش شانسی هستم که گرمای تشویق و انرژی شما را امشب احساس کردم.»

هانیه توسلی، نسیم ادبی، ستاره اسکندری و در آیین پایانی جشنواره تئاتر باران

رویا تیموریان در آیین پایانی جشنواره تئاتر باران

امین تارخ در حال دریافت تابلوی پرتره خود در آیین پایانی جشنواره تئاتر باران

آیین پایانی جشنواره تئاتر باران

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =