عضو هیئت رئیسه اتاق ایران در نشست فعالان اقتصادی استان با دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه گفت: عدم تعادل در بخش‌نامه ها و عدم اجرای درست قوانین از طرف دولت آرامش را از بخش خصوصی گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسین پیرموذن در نشست فعالان اقتصادی استان با دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران با عراق و سوریه گفت: عدم تعادل در بخش‌نامه ها و عدم اجرای درست قوانین از طرف دولت آرامش را از بخش خصوصی گرفته است.

عضو هیئت رئیسه اتاق ایران افزود: دولت باید قبل از صدور بخشنامه های خلق الساعه با بخش خصوصی هماهنگ شود و از آنها اطلاعات بگیرد، مقام معظم رهبری هم اخیرا در سخنان خود فرمودند که باید نظر بخش خصوصی و اتاق بازرگانی گرفته شود.

رئیس اتاق اردبیل تاکید کرد: بخشنماه ها فعالان بخش خصوصی را خلع سلاح کرده است، مگر خود دولت می تواند ارز حاصل از صادرات نفت را وارد کشور بکند که از بخش خصوصی این خواسته را دارد. دولت بخشنامه کرده است که بخش خصوصی هر چقدر می تواند ارز وارد کشور کند، باید توجه کرد که اصلا قوانین کشورهای دیگر اجازه نمی دهند که ارز همراه افراد وارد کشور شود.

وی تصریح کرد: امروزه در جنگ اقتصادی به سر می بریم، انتظار از دولت این است که در این جنگ اقتصادی دولت با بخشنامه ها به دشمن کمک نکند.

حسین پیرموذن

پیرموذن مشخصا درمورد تجارت با عراق گفت: انتظار داریم بحث عراق متمایزتر از کشورهای دیگر باشد و صادرات به این کشور راحت تر باشد، چرا که عراق هم بزرگترین بازار ما است و روابط سیاسی ما در تمام این سال ها با عراق متفاوت تر از سایر کشورها بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =