پاسخ‌گویی به‌موقع به درخواست‌ها و شکایات مشترکین یکی از اهداف اصلی شرکت گاز است

چهارمین جلسه رسیدگی به شکایات در سال 97 به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان برگزار شد و حاضرین در جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرآنلاین گیلان، در این جلسه مهندس اکبر با اشاره به تلاش مضاعف کلیه پرسنل شرکت در جهت كاهش نبود خواني، پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات وارده را ضروري برشمرد و گفت: پاسخگویی بموقع به درخواست ها و شکایات متقاضيان و مشتركين يكي از اهداف اصلي شركت گاز است.

وی همچنین با اشاره به لزوم سهولت اعلام كاركرد صورتحساب از طریق سامانه تلفني 3415، بر فراهم ساختن امكان پرداخت صورتحساب از طريق باركد خوان در اپليكيشن خدمات الكترونيك گاز گيلان تاكيد كرد و گفت: شركت گاز استان گيلان همچنین در جهت تسهيل روند پرداخت صورتحساب گاز راه هاي متعددي را براي پرداخت فراهم نموده و علاوه بر اين به منظور فرهنگ سازي رعايت مصرف بهينه و ایمن گاز طبیعی برنامه ای را برای تقدیر از مشترکین خوش حساب تدارک دیده است.

در ادامه این جلسه گزارش خروجي شكايات مردادماه به سمع و نظر اعضاي کمیته رسانده شد و حاضرین در جلسه در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این جلسه مقرر گردید جهت مرتبط شدن شماره هاي اشتراك به تلفن ثابت مشتركين براي اعلام صورتحساب گاز هماهنگی‌های لازم با شرکت مخابرات بعمل آید.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =