بازدید مدیرعامل شرکت آبفار استان از مرکز کنترل شبکه توزیع برق سمنان

مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب روستائی از مرکز کنترل شبکه (دیسپاچینگ) شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان بازدید کردند.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع برق استان در این برنامه ضمن تبیین ارتقای مراکز اتفاقات به فوریت های برق گفت: به منظور پاسخگویی مناسب تر به مشترکین و رصد عملکرد گروه های عملیاتی ، این مهم انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس مصطفی کرمی اظهار داشت: کنترل روزانه عملکرد واحدهای اتفاقات در برطرف نمودن خاموشی های مشترکین ، نحوه پاسخگویی اپراتورها و چگونگی برخورد اکیپ های عملیاتی با مشترکان ، به طور نمونه با تعدادی مشترک برق که به صورت روزانه با این شرکت تماس و طرح مشکل نموده اند، رصد می گردد.
وی با عنوان این که تعداد 10 مرکز تماس در سطح واحدهای شرکت توزیع برق استان نصب شده گفت: 9 عدد خط E1 در سطح استان بهره برداری شده و امکان تماس همزمان 30 مشترک با مراکز فوریت های برق، از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود.
وی همچنین در این برنامه ، عملکرد نرم افزارثبت حوادث و خاموشی ها، امکانات و قابلیت های آن ، و چگونگی برطرف نمودن خاموشی های مشترکین ، سامانه ردیاب خودرو ، قابلیت های Video wall نصب شده در مرکز کنترل شبکه و وظایف این مرکز در پایش خاموشی هاو کنترل مستمر عملکرد مراکز فوریت های برق را برای بازدیدکنندگان تشریح کرد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =