تلاش عجیب مسئولان تیم امید برای عادی جلوه دادن باخت به میانمار!

در حالی که خود کرانچار به عنوان سرمربی تیم امید قبول کرده باخت به میانمار مصلحتی بوده، مصاحبه‌های سایر مسئولان تیم امید نشان می‌دهد آن‌ها تلاش عجیبی برای عادی جلوه دادن باخت به میانمار انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا شاهرودی مربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان پس از شکست مقابل میانمار گفت: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است که رخ دهد و این را هم بگویم که میانمار حریف سر سختی بود و تیم ما را اذیت کرد.
او ادامه داد: میانماری‌ها بازیکنان سرعتی و خوبی را در اختیار داشتند و این که بخواهیم به اسم این تیم نگاه کنیم و از قبل آن‌ها را شکست خورده قلمداد کنیم تصوری کاملاً اشتباه است.
دستیار زلاتکو کرانچار گفت: متأسفانه در به‌هم ریختگی خط دفاعی ٢ گل دریافت کردیم و نتوانستیم تا پایان گل‌های خورده را جبران کنیم. درست است که نتیجه بازی را واگذار کردیم اما خداروشکر با صدرنشینی به مصاف حریف بعدی‌مان تیم کره جنوبی خواهیم رفت.
شاهرودی گفت: ما در تیم سرمربی داریم و در اختیارات من نیست که بخواهم در خصوص تاکتیک و مسائل فنی نظر شخصی خودم را بدهم و در مورد مسائل بازی امروز صحبتی نمی‌کنم!
وی در پایان گفت: مطمئن باشید با همت عالی و غیرت این بچه‌ها بهترین بازی خود را در مقابل کره جنوبی انجام خواهیم داد و قطعاً برای برد این تیم به میدان خواهیم رفت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =